Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 650 ggr
Maria
0

Godmorgon 13 April

Godmorgon på er från ett blåsigt Göteborg med bara 4 grader. Brrrrr.

/Maria

Afturelding
0

Godmorgon!

Himla praktiskt att ha en man som jobbar borta så att man är tvungen att gå upp klockan fem när det är säsongstart av Game of Thrones mitt i natten 😉 Nu kan jag ju faktiskt befinna mig på internet idag!

Här verkar det bli en fin dag, när solen gått upp ordentligt så ska jag sätta mig på balkongen och läsa kurslitteratur. Och så ska jag försöka måla, och städa. Jag får förmodligen besök på eftermiddagen. 

Ha en trevlig dag allihop!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här är grått och två plusgrader. Jag sticker iväg till dialysen nu.Ha en bra dag alla.

aggeelin
0

Godmorgon!

Solen skiner och det blåser bara lite idag ser det ut som. Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Solen skiner och 11 grader varmt men ibland kommer kraftiga vindar. Många gäser nu eftersom alla åker ut och tittar till sina stugor

Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Carrosh
0

God middag! Har plockat undan lite i köket då vi får ny kyl/frys-kombination samt spis i eftermiddag.  Känner också hur skönt det är att kunna varva ner och bara koppla av nu efter en jobbhelg. Samtidigt som jag är helt upp i varv för att jag längtar efter nästa vecka, då jag åker hem och hälsar på i Sthlm ett par dagar! :D Ska bli så underbart! 😃

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
0

God eftermiddag

Har varit iväg idag. Städat inne  i stugan haft mig. Snart dags att flytta. Blir till helgen jag flyttar dit
Ha en skön måndag

annia1
0

God kväller.

Här har det varit växlande väder, blåst lite snålkallt emellanåt, kom en snabb regnskur. Varit runt och uträttat ärenden på eftermiddan. Nu bara tar jag det lugnt.

.