Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 573 ggr
annia1
0

God Morgon 12 April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon.

Här är det just nu 3 grader varmt. Har varit fint flera dar och varmt. Får se hur det blir idag, ev ska det bli lite regn. Blir oftare och oftare man får användning för solglasögon.

Hoppas ni får en skön söndag.

Bild från pixabay.com

.

Cristine
0

God morgon Annia och alla andra!

Här är det grinigt men trots det så är det 5 grader varmt.

Ser ut att kunna lätta, får hoppas på det.

Ha en härlig söndag och vila ut!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon.Det har regnat inatt och det blir nog inte en lika fin dag idag som det var igår.

/Maria

stina63
0

God morgon

Solen skiner idag med, Trodde inte den skulle göra de efter regnet i natt. Men solen kom de är skönt.
Jobbekväll men sedan ledig två dagar

Ha en skön söndag

Fridaaaa
0

Morgon!

Fortsätta rensa i trädgården idag. Har en container här som hämtas imorgon så måste verkligen få i det allra sista idag. Vädret verkar ostabilt men bara att jobba på sen :)
Igår var det toppväder! Var bland annat nere vid vattnet :)

Peter, vet du vad detta är för fågel? Tror själv grågås men osäker, inte så haj på det där hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God förmiddag!

Idag är det blåsigare och kyligare, men solen lyser. På eftermiddagen kommer barnbarnet och ska sova över tills i morgon🙂

Ha en skön söndag🌺

aggeelin
0

Godmorgon! Solen skiner! Här är det storm ute!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

God eftermiddag!!!

Det blåser hårt idag så att det inte går att ha fönstret öppet. Tur man har tvättstuga när det är dåligt väder. Ledig helg!!! Gött!!!! 

Önskar er alla en fortsatt skön söndag!!!!

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Här är 5 grader, regn och hård, kall sydvästlig vind, riktigt ruggigt. Jag har jobbat mycket med fodralet till tomahawken, satt till 02 i natt och har jobbat i tre timmar nu. Nästan klar, bara låstappen kvar.

#4 Frida, ja det är grågäss 🙂

Fridaaaa
0

#8 Tack för hjälpen 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotokrafs
1

God kväll! Nu är det inte mycket kvar av helgen. Jag ska ta lite te och mobilsurfa sen borde jag lägga mig. Igår var vi till Nordens ark. Vackra djur, de flesta ser så kramgoa ut… men man ska nog undvika kram, i alla fall de större kattdjuren.