God morgon den 16 mars
Ja här går det undan måste jag säga..redan den 16e med underbara soldagar bakom oss som vi hoppas fortsätter framöver.
Skönt att inte behöva ha värmen på …och för mina små frön som ska bygga sig starka. Nu går jag till sängs för några timmars vila från alla nyinställningar på datorn.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon Christine men hos mig är det fortfarande tidig måndag den 16 mars! Du är en dag före, så du får nog ändra lite, annars blir vi nog mer än vanligt förvirrade.
Sitter och äter en sen kvällsmat och tittar på tv.
Ha, det bra alla goa människor!🌺
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
*Fniss* satt just och tittade efter den 16e, tur att du dök upp
Haha. Ja, själv skulle jag lägga in övningar på en sajt och lade den första i en dold tråd, inte många som kan öva då! Fick lägga in en till de vanliga medlemmarna också!😉
Så fel gör vi alla, vi är visst bara mänskliga!😃
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godmorgon!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Trött. Ute är de en solig måndag och det är en grad plus. Jag är snart på väg till jobbet.
Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Solen skiner här med, frost i gräset dock. Fast det blir nog varmare under dagen.
Ska till Dr idag för att tala om förlossningen och obduktionen. Kommer möta min vän i dörren som också förlorade sitt barn samma dag. Vi ska till Dr efter varandra. Synd vi inte hinner träffas längre idag. Finns olika samtalsgrupper, men det känns bättre med henne - då det hände på 6 rum i från varandra - 5 timmar mellan. Vi sörjer likadant.
God morgon
Solen försöker titta fram. Ny vecka ny arbetsvecka.
Ha en skön måndag
❤️
Ja så kan det gå ibland, särskilt när man är övertrött.😛
God afton 🙂
Just hemkommen från dialysbehandlingen. Det står tre älgar i skogskanten på andra sidan åkern. Det är ingen vanlig syn med älg just här nära oss. Jag tror att man kan räkna tillfällena under de 20 år vi bott här på ena handens fingrar.
Inte världens bästa bild, men det är dåligt ljus nu, särskilt för teleobjektivet och 300 meter över åkern 😉
Oj då. Tre stycken t.om.
Vacker bild. Är det en björkdunge bakom? En gran ser jag också.
/Maria
Sen God kväller.
Här har återigen varit fint idag.
Cris undrar vad du håller på med när du är utan dator. I fredags var du två dar efter och idag var du en dag före. Du kanske ska se till att få sova ordentligt. Sen får du nog använda en annan webbläsare än IE, för med IE är det problem att få in bilder.
Peter det är väl också ett rådjur på bilden. Alldeles vid den stora stenen till vänster.
.
#10 Det är älgko (längst till höger) med två kalvar. Det är mest asp i kanten, men mycket björk också. Vår granne eldar med flis och han har tagit omkull en hel del asp och björk där som han senare hämtar och flisar. Älgarna äter de nya knopparna och toppskotten.
#11 Ja där står en råbock vid stenen. Det var flera rådjur där, men de var ganska utspridda, så de syns inte i samma bild.