Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1294 ggr
annia1
0

God Morgon 10 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon

Här är det 3 grader plus. Ska bli molnigt idag om jag ska tro prognosen. Ska iväg och hämta ny bil idag. Ja ny och ny den har några år på nacken, men en annan bil i alla fall. Annars inget planerat.

Hoppas ni får en bra dag.

Bild från pixabay.com

.

[GunillaF]
0

God morgon Annia och alla andra som tittar in.

Kul med en annan bil.

I dag snöar det här. Så trist det känns, men det blir lite vitare på den skitiga snö som ligger kvar iaf.

Ha en bra dag allesammans!

(Bild från min Kretaresa i fjol)

aggeelin
0

Godmorgon!

Här ser det ut att bli regn idag 😕 men det kanske behövs vattnas lite. Jag ska vara inne på jobbet och ha fullt upp så jag hinner inte se vilket väder det är.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon. Just nu skiner solen och man blir riktigt bländad😉

/Maria

stina63
0

Godmorgon

Lite molnigare idag, Men jag tvättar lite och ska till stugan efter de. Dags att fixa till lite i stugan så där är fint tills jag ska flytta dit
egen bild från skånes södra kust.

Önskar er en skön tisdag

[peter54]
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

God morgon 🙂

Här blåser det så att hårfästet flyttar sig, soldisigt och 5 plusgrader. Den mesta snön är borta, det ligger bara kvar i skogskanterna dit solen aldrig når. Vårtecknen är inte många än, våra snödroppar blommar förstås och det är full rulle vid fågelbordet, domherrarna var här nyss.

Cristine
0

Go morgon  alla, måste fika lite innan jag börjar skriva , kännr mej som en trasa då jag funnit mej på toa halva natta

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[TanatosNyx]
0

God dagens!

Jag sitter med tékoppen och honungsburken i högsta hugg medan jag knaprar pencillin för halsen.

Toyan
0

God middag!

#1 #4 #5 Härliga bilder ni bjuder på, Tack Gunilla, Stina och Peter🙂

Krya på dig Cristine. Kram

Solen tittar fram mellan molnen, blåser en del.

Ha en fin dag alla🌺

[Vårflickan]
0

Hej sent på em!

Hos mej har det stormat hela dagen och gör så än. Skönt att vara inomhus!

Önskar Er alla en fin afton!   🌛

Intehärutandär
0

Tagit första promenaden på flera månader. Blev bara 1 km innan jag fick för ont, men jag är nöjd med lite vårsol o parkbänkshäng (pauser) med sonen. Imorn ska vi skruva isär spjälsäng och ställa ut i förråd. Tungt.

fotokrafs
0

God eftermiddag! Huvvet är knôkat med saker jag vill göra eller undrar bland annat funderar jag på växter. Vi har två garderobsblommor, sköter sig själva, omöjliga att ta död på? MEN känns att fler växter vore bra som luftrenare! Har ni tips på väldigt lättskötta bra luftrenande växter? Gärna stora som tål skuggigt läge

fotokrafs
0

Köpte en liten gullranka när jag var på ICA, hoppas jag får den att överleva.