Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 791 ggr
annia1
0

God Morgon 2 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon.

Här är det just nu 2 grader plus. Enligt prognosen ska det bli skapligt väder idag. Vilket är bra då jag har ärenden jag ska uträtta. Börjar mer och mer se ut som på bilden utomhus. Finns fortfarande snö men börjar se mer av marken.

Hoppas ni får en bra start på veckan.

Bild från pixabay.com

.

[GunillaF]
0

God morgon, god morgon.

Här blåser och snöar det idag. Skolbarnen har sportlov.

Fin dag på er alla!

fotokrafs
0

God morgon! Jag ska käka frukost. Extra mycket gröt, behöver gå upp vikt. Jag mår bra , inte trött eller frusen och har bra midjemått, men vågens siffror är oroväckande. Jag brukar ligga på runt 48 kg men nu väger jag bara 43! Får satsa på att äta mer och börja styrketräning kanske.

[peter54]
0

God morgon 🙂

Vi har 2 plusgrader och regn. Dialysdag för mig, stressdag för frugan - hämta veckans matkasse och skjutsa dottern till ridskolan, som ligger såpass långt bort att hon måste stanna kvar tills lektionen är över.

aggeelin
0

Godmorgon! Här är tre grader varmt och mulet, ser ut som om det blir sol idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Intehärutandär
1

Jag försöker ladda inför minnesstund-dop. Har en förfärlig sjukhus-präst som inte svarar på andra frågor än sina egna. Går inte att få en syl med i vä're! Igår kväll skulle jag hitta några låtar som passade. Att först orka och sedan finna känslan för dem, det tog timmar. Slutade med Tryggare kan, tröstevisan av Benny A o Brahms godnattvisa.

stina63
0

Godmorgon

Tröstekram till dej Snovit❤️
Ny dag ny arbetsdag.. Jobbar kväll. Tittar in efter jobb
Regnet öser ner ser de ut som.

Ha en bra måndag🌺

Toyan
0

Styrkekramar till dig Snovit🤗❤️