Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 564 ggr
annia1
2

God Morgon 12 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are en god morgon.

Så kom den där vita saken igår då. Första ordentliga på hela vintern och fick skotta snö för första gången. Håller väderprognosen vad den säger så ska det komma ännu mer vitt idag. Så får se om jag måste ut och skotta senare idag när jag kommit upp. 
Ska iväg och handla så hoppas det inte kommit så mycket och lär väl vara mör från gårdagen.

Hoppas ni får en bra dag.

Bild från www.fotoakuten.se

.

aggeelin
0

Godmorgon!

Snart på väg till jobbet. Här är det så fruktansvärt halt! FY!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här har vi 30 cm snö och 15 minusgrader, härligt, då kan de inte salta vägen och det får vara vitt och ljust 👋

Anders 50
0

Godmorgon!

Det snöade i går kväll och nu regnar det bort.

Ska strax bege mig in till storstan för kontroll. Hoppas vägarna är rena då.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon

Jobbar kväll steg upp tidigt, För Hugo och Anton tycket jag skulle de. Så dom kunde lägga sig sova. Skönt ha katter som ser till så man stiger upp på morgonen hehe
Regnet i Malmö hela 6 plus grader är de.

Ha en skön Måndag

Anders 50
0

Jaha, det blev ingen resa , läkaren var sjuk. Nytt försök på fredag! 🙂

Då får jag vara hemma och kolla på ösregnet istället.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

God morgon allla!

Idag är jag en väldigt glad person för jag har fått sovit mer än 7 timmar (vanligtvis 3) och slipper sitta här och nicka till

Kul Tina😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Ja visst var den kul cristine,, hehe,, Minerna på hundarna när busken försvinner , som dom tänker vad ska du busken.. Kom tillbaka 😃
Skön att få sova ut ordentligt cristine,

Toyan
0

God förmiddag!

Skönt när man får sova ordentligt Cristine. Sov dåligt natten till igår, Egon drog fram så det dånade under takåsarna.

Idag är det 5 plus här och regnar.

Ha en fin början på veckan🌺

Intehärutandär
0

Snöat 1 dm till här inatt. Så nu får jag ge upp handling o födelsedag om ingen förbarmar sig. Har ont o tar mig knappt runt i lägenheten.

[peter54]
0

Glädjen över vintervädret blev kortvarig. Visserligen föll ytterligare någon decimeter snö på förmiddagen, men nu är det 1 plusgrad och det har småregnat så snön sjunker snabbt ihop 😕

Maria
0

Godkväll alla.

Det kändes nästan ringrostigt att jobba idag då jag  varit ledig i drygt två veckor men trevligt ändå.

Imorgon ska vi på återbesök med Moritz till veterinären igen. Ska bli intressant att höra vad de säger då han fortfarande verkar besvärad av sin mun men inte lika panikartat som innan.

/Maria

annia1
0

God kväller. Jo då det kom mer snö, kommit över 1 dm, men idag var det lössnö så det var lättare att skotta. Har runt 4 grader kallt än så länge. Får väl se om det ligger kvar där. Just nu är plogbilen i farten och kör rent vägen.

Handlandet fick vara idag, tar det imorgon istället. Har rejält ont i ryggen. 

Cristine vad skönt att du fått sova.

.

Intehärutandär
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skottade mig ut o hämtade posten på kvällen. Mina Ljung är borta.