Godmorgon onsdag 7 januari
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! Idag har jag min sista lovdag… usch 😢
Godmorgon!
Det har kommit 3-4 cm snö nu på efternatten och det snöar lite nu också.
Synd att det är mildväder på gång.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon
Lite sen idag., Hade svårt att stiga upp så lätt att somna om. Blir så vid denna årstiden, Vill bara ligga i ide
Ha en skön onsda<g
Snö ute!
Usch, här blev det vitt igen. Jag som började längta efter fågelkvitter o blommor. Istället vaknade jag av en skata som skrek.
God eftermiddag 🙂
Även här är det vitt, kanske 5 cm snö kom under natten och nu snöar det igen. Jag gillar det, det blir ljusare och renare ute.
God kväll! Nu har vi äntligen fått toan lagad. Var tydligen samma fel på alla toaletter i hela lägenhetslängan, så dom hade bara väntat på att min skulle haverera. Nu har jag bott här i snart 5 år utan att den gjort annat än haft lite mysko ljud för sig, men i gengäld hade den kärvat ihop totalt nu i stället så han hade mycket stora problem att få isär och laga eländet. Tur jag inte envisades med locket själv.
Så se upp med "sjungande" toaletter 😉 min började låta som en ylande hund "aooouuuuuuuuu" typ. Jag tänkte inte mer på det. Det skulle jag ha gjort. 🤪
Det är årstid för snö. Inget annat att vänta på några månader!
Gokväller!
Nu börjar man friskna till lite, efter att ha legat hemma med en jobbig förkylning ett par dagar. Hoppas på att det kallnar lite nu, så att snö som faller kan hålla sig till snö och inte slask. Vore härligt att komma ut lite nu :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
TanatosNyx skönt att det är fixat.
.