Godmorgon juldagen
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron nyss hemkommen från julottan. Riktigt kallt ute fick promenera i ca -10C
God morgon alla. Julotta var vi alltid på förr men nu var det några år sedan.
Vår son var här hela dagen igår men vi följde honom till bussen igår kväll för han och kompisarna brukar alltid gå på midnattsmässa i Oskar Fredriks kyrka. Den vackraste kyrkan i Göteborg och den brukar anordna mycket musik arrangemang.
Det verkar som midnattsmässa har blivit mer populärt här i stan än julotta.
/Maria
Godmorgon!
Det blev ingen julotta i morse. Men hittade en gammal fin film på fb om julotta 1937 och där åktes häst och släde med bloss till kyrkan.
Här har vädret slagit om inatt och det var -6 i morse. Nu strålar solen från klarblå himmel. Tog 2 bilder genom fönstret.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon! Idag tar vi det lugnt här. Vilar efter gårdagens arbetsdag. Full fart hela dagen igår
God dag!
Idag är vi trötta. Var iväg hela dagen stort sätt igår. Men var ute med Roxy och Lillan i skogen nu här precis. Soligt och känns som vår trots att det är -2 grader hehe. Sorglig dag igår, Lotus vårat ena marsvin låg död i sin bur hastigt :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Trött efter 2 hektiska dagar och det var den smalste julen jag någonsin varit med om…jag åt en skinkbit och några teskedar pate sedan fick jag sitta och titta på när de andra ummade och tog om flera ggr av strutsfilén med tillbehör. Jag fick en matbit i halsen så att jag inte kunde äta.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vad konstigt. Helt plötsligt var jag inte medlem längre på livskvalitet utan fick gå med igen🤔
/Maria
Vaknade halv nio idag, det är den optimala tiden att vakna tycker jag! Tog med maken på powerwalk innan frukosten, sen har jag varit in till stan och nu sitter vi hemma med en kompis och gafflar om diverse😃
/Christina
#7 Beklagar. Så tråkigt. Och när det är Jul!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God kväll och god fortsättning på er alla! Jobbade kväll igår på julafton och dag idag. Igår kväll var det lugnt men idag full fart. Innan jobbpasset igår var jag på julspinning, det var kul. Önskar er en fortsatt trevlig kväll!
#7 nej så tråkigt :(
Oj så tråkigt Frida, då blev din julhelg alldeles förstörd.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja den blev inte så rolig julafton igår, började superbra och sedan sådan slut :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så kul att snön kom till så pass många ändå.. till och med Stina. Och att det vinterkrig hos Peter. Synd med Lotus, men kul att resten även Roxy verkar pigg och glad