Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 477 ggr
Cristine
1

God morgon 18 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

😐SvĂ„rt att kĂ€nna nĂ„gon julstĂ€mmning med en gröngrĂ€smatta full men regnpussar i, nu Ă€r man ganska sĂ„ less pĂ„ vĂ€dret,  jag tycker synd om de som sitter hemma och har skidor och scoter i garaget. Barnen har ingen backe att Ă„ka i.

Allting Àr avigt och upp och ner!

Försök att ha en drĂ€glig tillvaro trots allt! Inte bara drĂ€glig ..utan hĂ€rlig..du sjĂ€lv gör dagen!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Carrosh
1

Godnatt!

SvÄrt med julstÀmningen hÀr ocksÄ, i och med avsaknaden av snö. Speciellt nÀr man hört om hur det snöat i Sthlm idag. Men men, man kan ju inte fÄ allt. Man fÄr göra det bÀsta av det och njuta av den mysiga belysningen man har ÀndÄ :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

taylor__lambert
0

Va trisst, vi fick precis den efterlĂ€ngtande snön i Stockholm! Sen om det hĂ„ller i sig fĂ„r vi vĂ€l se đŸ˜ƒ

SajtvĂ€rd pĂ„ Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig vĂ€rmen frĂ„n en kall nos HjĂ€rta

Farwuq
0

God morgon till er alla.

đŸŒș

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

aggeelin
0

Godmorgon!

Jag tycker att det gÄr bra att kÀnna julstÀmning ÀndÄ. Alla vackra ljus gör sitt till. Jag har fullt upp pÄ jobbet mycket som ska göras klart och sÄ brukar det vara i december sÄ det Àr sig likt. Och sÄ ska det slÄs in julklappar och stÀdas, och det Àr ocksÄ som vanligt. Nu snart mot jobbet, Àr lite sen idag men kommer att vara lika sen hem till kvÀllen sÄ det jÀmnar ut sig.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag 🙂

HÀr har snöat en del under tidiga morgonen, kanske 5 cm, men nu regnar det sÄ det försvinner nog innan kvÀllen.

fruktgumman
0

Nu Àr det vitt pÄ backen hÀr

IntehÀrutandÀr
0

Vitt hÀr med, eller vitare. Har haft ett tunt lager ett tag, men nu Àr det nÄgra cm. Jag har inte sovit pÄ hela natten. Slocknade nÄgon timme pÄ fm, sÄ idag Àr jag inte pÄ skoj humör. . .

stina63
0

God kvÀlls.

De regnar och de regnar ute. inte roligt alls. tror jag blir hemma och gÄr inte ut alls idag

stina63
0

Ni glömmer inte att skriva i vÄr egen LK advenskalender. Den Àr för alla LK medlemmar som skriver hÀr pÄ LK

Anders 50
0

GodkvÀll!

Regnet smattrar i stuprör och pĂ„ fönsterbleck!  Hög mysfaktor?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

fotokrafs
0

God natt! IkvÀll har jag vikt papper igen.. pilligt och det blir inte riktigt som det var tÀnkt.. men fÄr improvisera lite. Nu ska jag i sÀng. Snart FREDAG Sov gott ni som ska!

stina63
0

GodkvÀlls

Snart dags att lÀgga sig, Ska jobba hela helgen. Sen Àr jag ledig en hel vecka.
Snart Ă€r det jul Ă€n har vi kvar vinster i vĂ„r egen LK adventskalender.
Ni fĂ„r gĂ€rna titta in skriva i kalendern ocksĂ„. TĂ€nk det kan bli du som
vinner en triss🎁

Natti natti