God morgon 16 december
*Nu börjar man känna av stressen därute bland folket och visst är det mycket som ska göras,som storstädningen till ex.
Det finns så himmla mycket som ska göras i sista minuten för en del mat kan man göra i förväg men inte allt.
Jag vet inte ens om de får tag på min mat!
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Christin! Och alla andra. Ute är det vackert mörkt och lite ljus som lyser upp i mörkret. Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla.🙂
/Maria
God morgon 🙂
Klart himmel här och någon minusgrad. Jag ska ta det mycket lugnt idag efter helgen med fullt av gäster och nästa helg när det är min tur och jag gissar att det dyker upp en hög gäster igen 👋
Godmorgon!
Allt klart inför besök av två vänner som jag har på facebook. Jag var och hälsade på dem för ett år sedan och nu är det dags för dem att komma hit och se hur jag har det. Och trots att de talar danska så är de lätta att förstå. 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Morgon!
Kan inte fatta att det är snart är jul, speciellt inte när man tittar ut och det är typiskt septemberväder liksom 😕 Se om man ens får till en julstämning. Minns för 2-3 jular sedan, då hade vi inte snö på julafton = ingen julstämning tyckte jag personligen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon
Tittar in säger hej, Ska jobba kväll
Frida så fin katt, Helt gudomlig söt
Ha en skön Tisdag
#6 Tack! Är lilla Freya 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
ZNu ärjag legal igenoch det känns skönt, men jag gruvade mej för att gå ut i detta väder.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag! Jag känner som Frida och hoppas på snö!
Gokväll!
Har haft en trevlig eftermiddag med ett par fb vänner.
Här är vädret nästan exakt som det var förra året veckorna före jul, fast det regnade ännu mer då. Och det ändrade sig inte förrän en bit in i januari, då det blev kallt väder länge.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God kvälls
Nu har jag kommet hem från jobb. Mycket göra idag,, men en dag till sen är jag ledig en dag. Nästa vecka är jag ledig hela veckan. Har tagit semester nästa vecka,.