God morgon den 9 december
Ska iväg nu på morgonen till polisen i stan och sedan till banken, vi ses på eftermiddagen.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Polisen 😮??? Har jag missat nåt eller vad är detta.
Här regnade snön bort och blev halt. Men inatt här så har det snöat lite igen, men nu är det väl rejält halt under.
Hoppas ni får en skön dag vad ni än hittar på.
För min del så säger jag god natt.
.
Godmorgon!
Vad är det som händer, Cristine? Hoppas det inte är något allvarligt! *hoppas på att det är pass eller något sådant*
Vaknade båda två av att jag snarkat hela natten, då jag sovit riktigt dåligt natten innan.. Vaken 6 timmar tidigare än vanligt.. hmmm.. :/
Njuter nu av en god kopp kaffe från ett nyöppnat paket av zoeg'as blue java 🙂Helt perfekt bryggning den här morgonen! :D
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
God morgon! Jag hade svårt att somna igår jag kom på en såå bra(?) pysselgrej, så jag ville egentligen bara upp och knåpa. Får se om jag lyckas genomföra den sen i eftermiddag. Jag är inte särskilt kreativ i vanliga fall. Hoppas alla får en bra dag :)
God morgon 🙂
Idag är det bröllopsdag för oss, elfenbensbröllop tror jag visst det heter. Vi får se när frugan kommer hem om hon kommer ihåg. Vi har brukat vara bra på att minnas en vecka i förväg, men glömma när det verkligen är dags 😃
Godmorgon! Fortfarande mörkt och mysigt ute!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Tror inte det är risk för finkan för Cristine, men hade hon skrivit att hon skulle till banken först så kanske det blivit polisen sedan. 😉
Nu ska det vara ström avbrott här på förmiddagen så det är väl bäst att fylla på termosen.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Solsken och klarblå himmel, 1 minusgrad.
#4 Grattis! Hur många år blir det? Det har varit en vacker dag.. och nu pysslas det, har kommit till ett moment där jag står och väger mellan … enkelt och hyfsat snyggt eller jobbigt (om det öht går) och väldigt snyggt Hoppas Gubben kommer hem snart och kan ge lite input, tveksamt dock.
God kvälls
Så vacker bild cristine Längtar efter sommar våren när jag ser bilden.
Önskar er en skön tisdag
Godkväll.
Jag har tydligen missat morgontråden😃
#4 Grattis till bröllopsdag.
/Maria
Grattis Peter. Önskar er en fin dag o kväll
Var rädda om varandra
Godkvälls på er alla
pass på skriv inne på adventskalendern. Där ekar inne.. Tänk på att vi har många vinster kvar under månanden.
Tack för gratulationerna. Frugan blev mycket överraskad och glad för rosorna och chokladen jag köpt, hon hade inte kommit ihåg 😃
#8 Vi gifte oss 2000, så det är 14 år. Vi har levt ihop i 22 år nu. Tänkte att vi skulle gifta oss i god tid innan vårt första barn skulle födas. Enligt beräknad tid skulle det vara precis en månad kvar, men han behagade inte vänta, utan kom ut bara sex dagar efter att vi gift oss 😉
#9 He he jag har svårt för att tro de skulle stå ut med mej i finkan, det skulle säkert hända nåt tok så de kastat ut mej! Svårt att råna en bank i rullstol, då behöver man nog en motor och inte rulla den för hand.
Det var dottern och jag som behövde ID
Dottern måste åka till Spanien snart och det gör man med IDkortet numera. Mej ville de väl bara ha kontroll på.
#13 Grattis till 14 års firandet Peter.
Det var en snabb liten en,😃 han ville klart fira bröllopsyran med er!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#14 Måste man inte ha pass om man åker till Spanien?
/Maria