Många följer Idol...
sjunger du själv?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag sjunger ^^ Kollar dock inte på idol.. vet inte varför :D
Jag sjunger mest typ ensam med hög musik, stänger man av musiken låter det .. inte så bra längre :P
I'm out 
Nej jag kan inte sjunga tyvärr, men ibland brister jag väl ut i en sång ändå! Hur som helst älskar jag idol! 😃
Sjunger! Kollar sällan idol. Zappar förbi ibland.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Kollar aldrig på Idol, sjunger mest för mig själv. Vår familj är duktigare på instrument än sång.
Aldrig sett Idol annat än lösryckta klipp på Youtube som visar hur vidrigt elaka de som sitter i panelen kan vara, särskilt Alexander Bard.
Sjunger? Nja det vore kanske en skymf mot alla som verkligen kan sjunga att säga att jag sjunger, men jag låter ibland, särskilt när jag är ensam i bilen och det kommer något jag gillar på radion.
I duschen har jag också ett slags eget mistlursbeteende. Vi har under de 14 år vi haft barn, ansträngt oss för att undvika att använda svordomar i möjligaste mån. Därför brukar jag "sjunga" diverse låtar i duschen med alternativ text enbart bestående av svordomar. Jag har fantastiskt lätt att roa mig själv på det viset. 😉
Ha ha det var det värsta, det ska jag nog anamma nästa gång jag bygger något.😃
Sjunger hemma, för djuren men usel på att sjunga 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi brukar se på Idol men har inte hunnit med det ännu den här gången. Det får bli till fredag 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Är en omröstning på Tv iFokus om vem som ska vinna i kväll! http://tv.ifokus.se/discussions/547f2c9ece12c442a1003d4a-vem-vinner-idol-2014?discussions-1
Letar i alla skrymslen o vrår här på iFokus. -< -< -< -< -< -< -<-<
Idol ser jag inte på.
Sjunga kan jag inte heller men har varit med i "Vi som inte kan sjunga kören" några terminer. Ganska kul.
När jag frågade sonen när han var liten om jag skulle sjunga för honom så sa han "Tack i alla fall"😃
/Maria
Jag ser på Idol och ikväll är det final. Två duktiga tjejer är i final.
Jag tycker många gånger att Alexander Bard säger mycket positivt.
Jag gillar inte Alexander B, men hans agerande mot de tävlande och andras (inkl. de sökande) agerande går ju ut på att det ska bli "bra TV" som det blir rubriker av och som lockar tittare. Regisserat. Detta är ju reklam-TV.
Men visst är han kunnig den mannen.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Molly vinner, hon var bäst ikväll.
Jag trodde verkligen på Lisa men min intuition säger annat
Lisa vann. Båda är värdiga vinnare men tycker Mollie är mer moget på något sätt än Lisa men jag tror Mollie kommer ha kontrakt direkt hon md precis som Darin fick 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mollie är mer en artist och kommer att finnas kvar i minnet länge! Lisa är mer mainstream och kan bli bortglömd
Lisa vann, blev som jag trodde hon hade den bästa rösten :)
I'm out 
Min intuition lurade mej den här gången, jag tyckte Molly gjorde vinnarlåten bättre och Purple rain var en rysare!
Vinnarlåten som vanligt tråkig
Kollar inte på idol (tittar inte på tv alls faktiskt), men sjunger gör jag för jämnan :D
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!