Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 279 ggr
annia1
0

God Morgon Måndag 1 december

Passa på att önska alla LK:are en god morgon innan jag stänger ner.

Så då är det första dagen på sista månaden på året. Tiden går fort. Borde vara snö nu, men fortfarande barmark.

Hoppas ni får en skön dag.

.

Maria
0

Godmorgon.

Idag var det svårt att vakna.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon!

Ja idag var det segt att komma ur sängen. Ute är det frost men nu har jag dubbdäck på cykeln så det går bra. Önskar er en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0
  1.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Ja verkligen, lite segt var det att komma upp,  kroppen stod inte ut mer i sängen..men sinnet ville ha kvar huvudet på kudden.
  2. Tyvärr går det inte att separera på dem!
  3. Hoppas ni får fint väder!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

God kväll!!

Haft ledig dag men har varit på bra föreläsning med jobbet på eftermiddagen. Våga vara vänlig hette den. Mycket bra och vettig. 

Nu ska jag njuta av denna kväll!!!

Hoppas ni haft en bra dag allihopa!!!

stina63
0

Godkvälls på er

Så var de måndagskväll. Lite blåsigt idag men kallt. Skönt väder ändå även om de blåste lite

Önskar er skön måndagskväll

aggeelin
0

Godkväll!!

[peter54]
0

God kväll 🙂

Idag har det varit minusgrader och frostigt mest hela dagen. Jag har haft en jobbig dag med mycket smärta och på dialysen blev det svårt att sitta stilla pga det, så jag blev tvungen att ta en Oxynorm, fortfarande lite susig i skallen av den.

Anders 50
0

Godkväll!

Har fixat en beställning av en julgran idag, det skulle vara en lite mindre så det var lätt.

Kört in tre skottkärror ved, så nu klarar jag uppvärmningen ett bra tag.

Det var väl det nyttigaste jag gjort idag. Jo, tvättat julgardinerna också, och nu väntar den svåra biten, strykningen!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

#7 Oj. Hoppas det blir bra snart!

[peter54]
0

#9 Tack för de orden agge. Hoppas kan man alltid, men jag är nog tvungen att leva med åtminstone en del av de här smärtorna. Vissa smärtor går uppenbarligen att påverka, ledkapseln i axeln blev mycket bättre av cortisonsprutan, men att ligament och muskelfästen är korta och stela kan man inte göra något åt.

Problemen med ryggsmärtorna ska man försöka få bukt med genom att lura nerverna med en elsladd under huden, men det kommer inte att bli aktuellt förrän efter nyår.

Carrosh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gokväll allihop!

Hade en väldigt trevlig eftermiddag på stan och en sväng till Ikea. Äntligen har jag hittat ett ljusfat jag kan ha som adventsljusstake med blockljus! :)

Sen blev det hemfångad abborre till middag. Med potatismos och supergod sås, som min sambo gjorde (han är suverän på såser han!) Muuuuums!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anders 50
0

#11 Ser gott ut!  Och oftast så brukar såsen vara godast.  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Carrosh
0

#12 Indeed! Och det var den också! Men fisken kom inte långt efter, kan jag lova :) Faktiskt första gången jag åt abborre också. Iaf färsk.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!