Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 316 ggr
Maria
1

Godmorgon 5 november

Godmorgon på er.

Idag är det "bara" 7 grader. Brrrr🙂

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon!

Regnar gör det här, 8 grader.

Önskar alla en fin onsdag🌺

aggeelin
0

Här blåser det och känns kyligt (känner det fast jag sitter inne).

Anders 50
0

Godmorgon!

Ganska acceptabelt väder här.  Uppehåll, trappen torr, nästan vindstilla men mulet. Men det lär nog inte vara så länge.

Idag är det skjutsning av granne igen, denna gång till stan och röntgen. Snart dags att göra sig beredd.

Ha en så bra dag som det går!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

God förmiddag!!!

Grått ute, burr!!! Ledig dag. Skulle egentligen ha vaxat bilen idag men det blev inte av då det var en stor båt inställd i det garaget jag skulle vara. Irriterad blev jag, för jag sa till i tid. 

Igår somnade min gamla moster in efter en tids sjukdom. Nu är alla sju syskon döda som min mamma hade inklusive henne. Blev ledsen för jag tyckte om henne. Nu har jag en till att tända ljus för. Vila i frid, moster!!!

Ledig dag!!! Finns alltid saker att göra så nu är det dags att sätta fart!!

Carrosh
0

God förmiddag!

Kallt här med! Tur man inte har annat än planer inomhus idag. :) Ska plantera om två hyacinter jag köpte igår :) Funderar på ifall de båda får plats i samma kruka kanske..

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
1

Godkvälls

Idag har det regnat haft sig.. Löven faller mer och mer till marken.

Har tänkte mysljus här hemma. Så skönt mysigt med ljus. Nu värmer jag bullar i ugnen ska ha smör på och ett tjockt lager ost ovan, Så gott.

Ha en skön Lillördag

aggeelin
0

Burr så kallt ute! Nu kommer det snart lite snö som sen snart går bort igen när det blir varmare väder. Men så är det i november, ingen större ordning.

[peter54]
0

God kväll 🙂

Mulet, 4 grader, imorgon kommer snön säger de på väderrapporten. Hoppas jag hinner posta innan det blir torsdag den här gången 🙂