Godmorgon söndag 2 nov
Godmorgon på er!
Bäst att ordna med morgontråden!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
gonatt
Godmorgon.
🙂
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon! Inatt stod jag inte ut med uppvaknanden och mardrömmar, eftersom jag skulle upp tidigt, så igår tog jag en sömntablett fastän jag lovat mig själv att sova utan. Men så skönt det var att få sova ordentligt! Och så pigg jag känner mig trots att klockan inte ens slagit åtta. Nu blir det kaffe, lite frukost och tilltitt av djuren innan jag pinnar iväg till min ena syster för att se hur högt min ena systerdotters kanin kan hoppa och sen till min andra syster där jag ska sova. Kommer bli en bra dag!
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Godmorgon.
Inatt har här regnat ordentligt och himlen lystes upp av blixtar men åskvädret verkade vara ganska långt ifrån när jag räknade.😉
/Maria
November ? :) Idag fyller min halvsyster. Vi är födda samma år. Och det var 15 år sedan mor fimpade. Nyss vaknat, ont i halsen och illamående.
Haha, just det ja. Det är November. Jag reagerade inte alls😃
/Maria
November ska ju vara en vintermånad men ändå inge snö…
Ska ändra månad sen ;). Jag tror ganska säkert att november är en höstmånad.
😞ojdå…jag sökte på November på google o fick fram en massa typiska höst bilder "vintermånad" vilken tabbe
Här har vi också haft åskväder inatt. Jag orkade inte gå upp och se på men grannen sa att det var fantastiskt!
God eftermiddag 🙂
Söndag = segdag. Jag har eldat en massa rivningsmaterial från Lovisas rum och dragit ur spik och skruvat ur skruv. Sedan har jag hjälp frugan med att kladda på tjockt med tapetklister och lagt plast över på murstocken, så att den urgamla tapeten ska lösas upp och gå att ta bort.
Vi har mulet, mycket varmt och lite blåsigt, men det är uppehåll.
Goeftermiddag
Så fin grav han fått Carrosh!
Den liknar den min katt Adam fått i vår trädgård🌺
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godkväll.
Tillbringade förmiddagen i skogen. Sen blev det fisksoppa till middag och sedan lite "höstning" i trädgården tills det började mörkna.
#5 Hoppas du mår bättre nu?
#12 Så fint!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#13 Ja, en jättefin plats fick hon. :) Mitt i skogen.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
#14 Tyvärr inte. :( Legat hela dagen. Nu skallebank också.