Godmorgon 13 oktober
GOdmorgon alla.
Idag Ă€r det bara 6 grader ute. Brrr. Passar bra att jag har ny jackađ
/Maria
HÀr hos mig har vi 9°C.
Mörkret hÀnger tungt över lÀrdomsstaden i djupa södern.
VÀrd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon! Ănnu en höstdag pĂ„ gĂ„ng!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Brrr kallt idag!
God förmiddag önskar jag alla, klev upp sent idag sÄ jag har Ànnu inte fikat.
Kanske lika bra att vÀnta en timme och Àta tidigt,,hmmm.
Hur som haver ska ska ni ha en trevlig och rolig dag, det önskar jag alla frÄn mitt hjÀrta.
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
GodkvÀll! Snart pÄ vÀg till yogan, det ska bli skönt.
#5 Det dÀr ser kallt och fuktigt ut!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
#6 Kylan bekom mig inte sÄ mycket, dÀremot dimman, som vi drogs med hela dagen och som rÀddade livet pÄ nÄgra Àlgar. Ska bli samma i morgon, bara det slutar regna.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God kvĂ€ll đ
HĂ€r har varit vĂ€xlande vĂ€der idag, bĂ„de regn och solglimtar, ganska kallt, runt 7-8 grader. Ălgjakten startar inte förrĂ€n pĂ„ lördag pĂ„ vĂ„rt omrĂ„de eftersom laget dĂ€r jag fortfarande Ă€r medlem trots att jag slutat jaga, bara har tvĂ„ vuxna Ă€lgar pĂ„ tilldelning. Det brukar bli tvĂ„ kalvar ocksĂ„.
MÄnga av lagets medlemmar Àr egna företagare eller har jobb dÀr det Àr svÄrt att ta semester för bara tvÄ Àlgar, jakten kan ju vara över innan den knappt börjat om det vill sig. Hörde pÄ radion i bilen i morse att dt varit mycket vilt pÄ vÀgarna i lÀnet, hundar och jÀgare rör om i skogen.
Som vanligt har det dykt upp knÀppa insÀndare i tidningen om Àlgjakten, det gör det varje Är, den ena dummare Àn den andra. Okunnigheten och Bambisyndromet gör sig alltmer gÀllande i samhÀllet.