Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 406 ggr
Maria
0

Godmorgon 13 oktober

GOdmorgon alla.

Idag Ă€r det bara 6 grader ute. Brrr. Passar bra att jag har ny jacka🙂

/Maria

Farwuq
0

HÀr hos mig har vi 9°C.
Mörkret hÀnger tungt över lÀrdomsstaden i djupa södern.

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

aggeelin
0

Godmorgon! Ännu en höstdag pĂ„ gĂ„ng!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Cristine
0

Brrr kallt idag! 

God förmiddag önskar jag alla, klev upp sent idag sĂ„ jag har Ă€nnu inte fikat.

Kanske lika bra att vÀnta en timme och Àta tidigt,,hmmm.

Hur som haver ska ska ni ha en trevlig och rolig dag, det önskar jag alla frÄn mitt hjÀrta.

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kvÀlls pÄ er

SÄ var det mÄndag, Skönt för jag Àr ledig i morgon hehe., I kvÀll stÄr tvÀtten pÄ plats ska tvÀttas. Har skjutet upp de en gÄng,. SÄ de Àr lika bra att ta de nu.

Ha en skön MÄndag

Anders 50
0

GodkvÀll!

Har varit i Àlgskogen hela dagen. Jaktlyckan har varit god.

Av allmÀn hÀnsyn sÄ lÀgger jag inte ut nÄgon Àlgbild, bara en bild som visar hur det sÄg ut frÄn mitt pass 07.15.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

GodkvÀll! Snart pÄ vÀg till yogan, det ska bli skönt.

#5 Det dÀr ser kallt och fuktigt ut!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Anders 50
0

#6 Kylan bekom mig inte sĂ„ mycket, dĂ€remot dimman, som vi drogs med  hela dagen och som rĂ€ddade livet pĂ„ nĂ„gra Ă€lgar.  Ska bli samma i morgon, bara det slutar regna.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

God kvĂ€ll 🙂

HĂ€r har varit vĂ€xlande vĂ€der idag, bĂ„de regn och solglimtar, ganska kallt, runt 7-8 grader. Älgjakten startar inte förrĂ€n pĂ„ lördag pĂ„ vĂ„rt omrĂ„de eftersom laget dĂ€r jag fortfarande Ă€r medlem trots att jag slutat jaga, bara har tvĂ„ vuxna Ă€lgar pĂ„ tilldelning. Det brukar bli tvĂ„ kalvar ocksĂ„.

MÄnga av lagets medlemmar Àr egna företagare eller har jobb dÀr det Àr svÄrt att ta semester för bara tvÄ Àlgar, jakten kan ju vara över innan den knappt börjat om det vill sig. Hörde pÄ radion i bilen i morse att dt varit mycket vilt pÄ vÀgarna i lÀnet, hundar och jÀgare rör om i skogen.

Som vanligt har det dykt upp knÀppa insÀndare i tidningen om Àlgjakten, det gör det varje Är, den ena dummare Àn den andra. Okunnigheten och Bambisyndromet gör sig alltmer gÀllande i samhÀllet.