God morgon 10 sept.
Har ni börjat elda/sätta på värmen?
Vi har då haft en skonsam höst hittills.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Sannerligen, man kan tassa runt utan att frysa på morgonen fortfarande.
God morgon 🙂
Nej ingen värme på hos oss ännu, inte ens de tunna sommartäckena i våra sängar är utbytta mot vinterhalvårets dunditon. Just nu åller solen på att steka bort morgondimman, det ska bli strålande sol idag enligt väderkartan i UNT.
Godmorgon! Solen skiner!
Nej, ingen värme ännu. Vi har en utredning om läckage i grundplattan som pågår och all värme är avstängd. Detta är ett stort problem. Ett läckage har hittats och åtgärdats ändå fortsätter mätaren för vattnet i systemet att sjunka. Inte bra och snart är det kallare. Vi eldar i kaminen nästan varje kväll för jag fryser och ca 17 - 18 grader inne är för kallt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon cristine o ni alla..
aggeelin. Vilken jobbig grej. Läcka är inte bra. Hoppas att det ordnar sig. vilket det gör men tid o pengar.
Ja. Jag eldar varje dag. För vårt varmvatten o så vill jag inte ha in fukten. denna sommar har ju varit hög luftfuktighet, o det vill jag inte ha in…Skall vara varmt o torrt..
En fin lill lördag till er..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Vi har haft mycket tjafs med Skanska som inte vill ta på sig detta, trots att problemet funnits i huset den Det var nytt. Nu är det Försäkringsbolaget som tjafsar med dem. De har till och med "hotat" oss, Skanska.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Nu kom solen fram! Kan bli en fin dag.
Ingen värme på elementen här än.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vi har fjärrvärme där vi bor och det är ju styrt efter yttertemperatur så elementen är lite "fesljumna"
Jag är ju väldigt frusen av mig men vi har ofta öppet så länge det går om hösten. Vi har en altandörr till sovrummet och så har vi vårt lilla uterum där skjutdörrarna får stå öppet en bit. Katterna älskar när de är öppet och de kan springa runt i huset och trädgården.
Jag får ta på mig extra mycket.
/Maria
God förmiddag! 15 grader ute och sol. Ska jobba eftermiddag idag. Nu tre pass kvar till semestern. Åh vad jag längtar - snart är det min tur! Ha en bra dag!
God morgon!
Ingen värme i våra element än. Men jag känner att det är dags att börja plocka upp koftorna från källaren snart. Börjar frysa rätt bra om kvällarna.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Hej på er!
Precis hemkommen från en helt fantastisk skoldag. Åh, jag kan knappt vänta på att gå dit imorgon😃
Nu äter jag en lite sen lunch. Drack kaffe i skolan och kraschlandade när jag kom hem.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God middag!
Här var det dimmigt och kyligt i morse, har varit på mammografi första gången på nytt sjukhus. Sonhustrun var snäll och skjutsade mig dit innan jobbet.
Solen har kikat fram korta stunder, men nu tar molnen över.
Nu är nog potatisen kokt, blir tidig middag idag.
God eftermiddag,
Nu är jag ledig jobbar inte förrän på fredag. Skönt med en hel dags ledighet hehe,
Glöm inte att vi har en ny tävling på gång med priser.
Önskar er alla en skön onsdag
Mitt i veckan
Universum är mitt hem
Nadesch