Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 802 ggr
aggeelin
0

Godmorgon söndag 7 september

Godmorgon på er!

Jag önskar er en fin söndag. Jag börjar med sovmorgon och sen ska jag göra en tårta - vi ska gratulera barnbarnet som fyllde 6 år i onsdags. Dagarna går så fort och jag hoppas att söndagen ska bli lika härlig som lördagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
0

Ha ett trevligt försenat födelsedagsfirande!🎈

Själv har jag inte planerat någonting. Fast först blir det ju en massa sömn och sen får jag se i vilket håll näsan pekar.😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mooniq
0

Mårning. Här skiner solen och jag ska snart iväg till arbetet. Ska börja lite tidigare idag eftersom vi har flera arb.lag ute o byter växlar, då ska det köras m maskiner på järnvägen och då behöver jag vara på plats lite tidigare.. känns helt ok - som den lilla tågnörd jag är 🙂… 

sommaren började tungt med uppsägningar i maj - jag hade tur att ytterligare en person bestämde sig för att gå tidigt i pension så jag blev kvar.. Men oron gnager lite.. så jag sitter o tittar efter andra jobb, för får Trafikverket för sig att de kan säga upp fler står jag först på tur.. 

Men jag börjar få tillbaka gnistan och jag hoppas att inga fler uppsägningar sker på flera år.. för egentligen vill jag inte jobba med något annat än det jag gör idag.. vinka tåg, rodda med arb.lagen - vara spindeln i nätet så att säga.. 

Ha en underbar dag allesammans 😎😃☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

Godmorgon alla från ett soligt Göteborg.

/Maria

Intehärutandär
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Även vi firar idag! Vår 2-åring. Ska knalla till djuraffären sedan och handla ett ben. Och så ska husse o matte baka något med.

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Här fortsätter det fina vädret och tårtomgång nr två har tillverkats under morgonen, gårdagens gäster gjorde slut på den första, idag är det en ny omgång gäster som ska utfodras med namnam 😃

aggeelin
0

Å. Vilken härlig dag!

aggeelin
0

Vi sitter ute och njuter. Snart är det dags att gå in och göra tårta och ta hand om tvätt.

aggeelin
0

Tänk att jag lyckades bifoga en bild med mobilen!

aggeelin
0

Tänk att jag lyckades bifoga en bild med mobilen!

aggeelin
0

Sorry. Det blev visst två bilder.

Nadesch1
0

Hej nästan mitt på dan! Datorstrul här som vanligt! Önskar er alla en finfin dag,,! Cristine.

Universum är mitt hem

Nadesch
Anders 50
1

God middag!

Solen skiner även här. Gick till skogen på tidig förmiddag med ena jakthunden och som vanligt nästan så följde det med en full kasse kantareller hem. Men de ska ges bort, för jag hinner inte rensa dem, har en massa lingon att ta hand om och lite annat. Har kantareller själv så det räcker några år.

#4 Grattar Spike här också! 🙂

#8  Bacopa är min favorit, jämte Millionbells,  blommar ju hela sommaren.  Bacopan i olika storlekar och färger verkar vara folkets favorit också, den tog slut i år också trots att vi hade ca  1500 fler plantor än förra året.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
1

Dagens goda lunch! Broccolisoppa!

aggeelin
0

Den ser God ut den lilla tårtan som vi ska ta med till barnbarnet.

aggeelin
0

Jag har gjort en liten rulltårta och skurit remsor och format en tårta av dem. Det fint ut när den blir uppskuren. Gästerna brukar bli förvånade när tårtan är randig på fel håll!

aggeelin
0

Har försökt bifoga bilden men nu vill det sig inte.

aggeelin
0

Tårta!

stina63
0

God eftermiddag sitter här nu på tåget på väg hem till Malmö. Ramsberg är så fint.

Intehärutandär
0

#12 Tack. 🙂

stina63
0

Godkvälls.
Hemkommen nu från Varit på resa, Lite strul med tågen. Men de löste sig blev inte så försenat ändå. Nu är man helt slut ska lägga mig snart
Jobbedag i morgon.
Ha en skön Söndagskväll

aggeelin
0

Ha en skön kväll du också Stina!

stina63
1

Här kommer ett foto som jag har fotat från tåget

stina63
0

Ja ni får titta på sidan hehe för jag har lagt in den via mobilen