Godmorgon, onsdag 3 sept
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här är det mulet och vädret har inte bestämt sig ännu hur dagen ska fortsätta!
Jag är snart på väg till jobbet och det är dags för ett möte med en massa chefer. Inte roligt :( men sen är det dags att ta tag i jobbet igen.
Godmorgon!
Sitter och dricker morgonte i lugn och ro, ska iväg först vid 10. Jag börjar bli less på min studiegrupp som inte gör vad de ska, idag ska vi diskutera en bok som bara tre av sju har läst. Hurra…
Ha en bra dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon 🙂
Mulet och 13 grader, men det står övervägande soligt för vårt område i UNT. Jag ska just åka iväg til dialysen nu när ungarna farit till skolan på varsitt håll.
Vi ska strax iväg till IKEA. Det blir att äta frukost där idag😉 Jag gillar att de har korv och äggröra.
Vi ska ha tag i ett överskåp till den nya kyl/frysen där vi kan sätta mikron. Vårt gamla skåp blev för stort.
/Maria
God morgon Till er alla
Jobbar kväll idag men vaknade i morse tänkte jösses jag har försovet mig, Men kom snart ihåg att jag inte hade gjort de. Då är man trött sliten, Ska bli skönt med en liten helgsemester från jobb.
Lyssnade i går på valdebatterna en stund, De var roligt, Dom pratade så ordentligt så tydligt lugnt., Nästan för bra för artigt tyckte jag, Men dom började med orden Du svarade inte på min fråga…. Sen sa dom vad dom tyckte, Nästa sa Du svarade inte på min fråga..
De var roligt hahaha har glömt att politik kan varar rätt roligt ändå
Ha en skön onsdag
God morgon! Vaknade när gubben sa hejdå i morse, då han ska vara iväg 1-2 dagar och hjälpa far sin i stugan. Ägnat morgonen åt att försöka hitta namnet på en växt jag fick igår. Inte det lättaste, det där att jämföra med bilder på växter, men det går säkert till slut. 🙂
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Måste bara visa frukosten på Ikea. 30 kronor två. Både min man och jag var tvungen att fråga om det stämde.
/Maria
#10 Underbart med bacon till frukost! :) Inte visste jag att de hade det till frullen på Ikea!
\m/
Javisst är det.
Dessutom nästan gratis.
Vi fick ju hemlevererat en kyl/frys igår som tyvärr hade en buckla på frysdörren men fick nu ett telefonsamtal att de levererar en ny dörr den 9/9 så det gick ju smidigt🙂
/Maria
#10 Vilken frukost!
Här blev det en riktigt fin dag, såg jag när jag lämnade jobbet på eftermiddagen och cyklade upp på stan till yogan. Och sen en fin kväll. En riktigt fin förhöst är det ute!
*8 De är väl paradisträd eller pengarträd har jag för mig den kallas för,.,
#14 Ser lite ut som pengaträd, men har inte hittat någon tillräckligt bra bild än att jämföra med. Men tack så mycket för tipset :D
\m/
Att det är en suckulent sannolikt från fetbladsläktet Crassula kan man se, men det finns massor av olika arter och varianter av dem. Paradisträd och pengaträd är båda crassulor, men jag tror inte att den här är riktigt samma. Jag känner igen den, men minns inte vad den kallas. Den liknar lite japansk fetknopp, men kanske för ljus och glesväxande.
Kommer jag på de så skriver jag i tråd.,.
#16 Har en japansk fetknopp här hemma sedan innan. Denna är inte en sådan, lite för tunn i bladen för det. Men å andra sidan kanske det finns flera olika varianter av den? Crassula börjar jag också misstänka att det är..
\m/
Här är en länk som du kan fråga om den, där är support Och tror dom är på FB också,,
#19 Åh tack så mycket! :)
\m/