Godmorgon 30 augusti
Godmorgon alla. Idag sover ni lĂ€ngeđ
Det har regnat hela natten kÀnns det som.
/Maria
Godmorgon! 7 grader och lite sol verkar det som. Förkylning har gjort att jag sovit halvdant, tur att jag har ledig helg. Försöker smĂ€lta gĂ„rdagen med alla bilturer som det blev. Allt slutade dock bra och det blev den bilen jag provkörde för tvĂ„ veckor sedan. En svart metallic toyota yaris trend blev det, Ă€r lite förĂ€lskad i bilen. Den Ă€r sĂ„ vacker och den Ă€r min. PĂ„ mĂ„ndag ska jag hĂ€mta den. Min vĂ€ninna har döpt den till PĂ€r. MĂ„ste sĂ€ga att det var ett udda bilnamn. Nu lĂ€ngtar jag tills mĂ„ndag. Dags för lite morgon kaffe! Ănskar er alla en riktigt trevlig lördag.
Godmorgon!
HÀr Àr det mulet och jag ska pÄ yoga.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

God morgon!
Tittar in och önskar er en fin lördagđș
God förmiddag!
Kom nÄgra droppar i gÄrkvÀll och nu börjar det duggregna. Och för en gÄngs skull han jag tÀcka över veden som jag inte fÄtt under tak innan det började regna.
Ska bort till grannen nu och kolla om mitt modem funkar dÀr. Risken Àr stor att telekabeln dit Àr av. (Äskan).
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag đ
HÀr Àr det önskevÀder, sol, vÀxlande molnighet och 17-18 grader. Idag hade jag planerat att titta in i en av mina bÀsta kantarellskogar, men det sket sig rejÀlt. Inte nog med att det inte fanns nÄgon svamp, det fanns inte nÄgon skog heller, dÀr var slutavverkat.
Den gÄngna natten ficka jag sova riktigt bra, bara vaknat ett halvdussin gÄnger med ont och behövt Àndra lÀge. IgÄr natt blev det ingen sömn alls pga de förbenade fantomsmÀrtorna.
Den hÀr lille sÄg jag i torsdags, mÄste vara en moderlös killing, den ser för liten ut för att vara ett smaldjur.
HÀr skiner solen och det Àr riktigt fint sensommarvÀder idag. Vi har varit pÄ stan en vÀnda för Barnens Dag med min son, styvson, hund och karl. Inte mycket för en tonÄring, mer Àn fÀrska munkar med sin mamma.
God kvÀlls
Idag pÄ vÀg till mina förÀldrar sÄg vi en falk som satt pÄ ett Žstaket. sen hemma hos dom sÄg jag rödhake i trÀdgÄrden. Men sparvarna ville inte ha den dÀr och jagade bort stackaren hela tiden. Men den kom tillbaka hela tiden
Vilket piss vÀder ute kallt regnet ute. Men de Àr lördag de Àr skönt.
Ha en skön LördagskvÀll
God kvĂ€ll! HĂ€r har det vart bakning och massa roligt hela dagen, dĂ„ min mor Ă€r pĂ„ besök över helgen. Nu blir det snart lite sen middag pĂ„ högrev. đ
\m/
Ăta bör man, annars blir man hungrig!