Godmorgon 20 augusti
Godmorgon alla denna blöta onsdag.
Det har regnat enormt i natt och jag läste precis i GP att det har svämmat över på sina håll i Göteborg och jag är inte förvånad.
/Maria
God Morgon Maria o ni alla här inne.
ja även här i Halland har vi regn..Mycket. Fast nu i skrivandets stund så tittar solen fram..
Ha det gött där ute i Etern.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Nu började vardagen igen, barnet gick iväg till åk 9 idag. Vi ska mötas efter och shoppa lite.
#2 Går din grabb i 9:an blir han nog inte glad om du kallar honom "barnet" 🤐😉
Zabelle
#3 Jodå, han bryr sig inte. Han kommer ju alltid vara mitt barn. :)
God förmiddag! Jobbar eftermiddag, ska strax gå upp.Borde väl ha gått upp men det var skönt att slappa lite. Lite kaffe så mår man prima. 12 grader och grått ute men det är helt okej. Önskar er alla en riktigt trevlig dag!
God förmiddag!
Regnar. . . Inre tjänst idag. Bakar och lagar mat.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag!
Precis hemkommen från uppropet. 8.15-12 blev vi fullproppade med information, så nu är jag trött 🤦♂️Men det ska bli kul, på måndag drar själva kurserna igång! Och nu har jag iallafall påbörjat min lärarutbildning, äntligen!
Ha en fortsatt bra dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Gomiddag. Jag har varit på djursjukhuset med hunden, hon fick rabiesvaccin + EU-pass. Vi måste ju kunna ta med henne om vi ska ut på vår roadtrip i husbil i Finland.
Förra hunden hatade verkligen djursjukhuset, men den här hon älskar att åka dit. Det syns på hela kroppsspråket. Hon är väldigt social så det är väl roligt för henne med folk som kliar och klappar henne, ger henne godis, tar på henne överallt och så får hon ju titta på en massa spännande hundar i väntrummet.