Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 447 ggr
Maria
0

Godmorgon 18 augusti

Godmorgon alla som vaknar.

Det är "bara" 12 grader ute och det känns riktigt kyligt hehe😉

/Maria

Farwuq
0

Go' morgon.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cristine
0

God morgon goa Maria, visst är det tråkigt att kylan smyger sig in.

God morgon till er andra också..här spö regnar det, fy vilket trist väder… det är bara 21½  grad inne och 14 ute.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Afturelding
0

Godmorgon!

Ja, nu är det kallt. Jag sitter i raggsockor, flanellklänning och filt 😃

Idag är jag ledig. Igår var första dagen sen årsskiftet, och imorgon är sista 😉Sen är jag inte ledig förrns det blir jul. Det enda jag måste göra idag är att registrera mig på min kurs, så att jag kan få CSN. Sen ska jag virka, titta på Buffy och spela Skyrim.

Ha en bra dag, trots kylan!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

Godmorgon!

Solen skiner och det känns skönt efter gårdagens heldagsregn, 22 mm kom det. Nu blir det jobb. Bäst att kasta ner frukosten och skutta iväg till jobbet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Godmorgon

Jobbar kväll idag med.  Jo de är kallt blåsigt ute. Undrar hur mycket de kan regna..
Önskar er alla en skön måndag

zabelle
0

Go förmiddag!
Önskar  er alla en bra vecka.

Zabelle   

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Här har det regnat sedan i går morse, sist jag tittade så hade det kommit 60 mm.

Räknade ut att det blir 240 000 liter regn som har kommit här inne på tomten.

Och regnet fortsätter.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Intehärutandär
0

Här lyser solen, fast det är kallt. Blir sjal o vantar på hundpromenad. Nu är det sängläge med julte o Spike ligger under täcket hos mig. Ska ladda för förrådsröj. Har lite leksaker som styvdottern ska få ha här.

flisan708
0

Hej på Er!!!

13 grader, grått för tillfället ute. Idag har jag grejat med annonsen på bilen. Haft "Nisse" i fem år så det känns lite sorgligt på ett sätt att sälja bilen men samtidigt går livet vidare så…… Ser framemot den nya bilen som jag döpt till "Stella", kanske fånigt att döpa bilarna men jag är uppväxt med sånt. En bil ska ha ett namn. 

Ikväll blir det till frissan, behöver verkligen en klippning nu. Ska bli skönt. 

Ha en fortsatt trevlig dag!!!

Farwuq
0

Jag fick i dag min Internettelefon som jag beställt.

Med den kan jag ringa, med Skype, både inrikes och utrikes, till en rad länder i världen - t.ex. Ryssland, Tyskland, Litauen, de nordiska länderna plus en rad andra, ca 60 länder - till alla fasta telefoner.
Till länder som USA, Kanada, Kina och Thailand kan man dessutom ringa till mobiltelefoner. Kalaset kostar 12€/månad.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Anders 50
0

Gokväll!

#9 Jag har också namn på mina. . Volvo och Toyota. 😉😃  Men skämt åsido, vad för märke har du köpt nu?  Och är du säker på att det är en hon?  😃

#10  Har aldrig hört talas om den. Vad är det för märke? Kanske går att googla? Låter billigt för samtalen. Men det går inte att ringa till mobiler i Sverige då?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
1

#9 Toyota blir det nu. Det blev en hon, Stella hade namnsdag i fredags då jag åkte till bilhandlaren. En kurskompis från sommarens quiltkurs brukar döpa sina saker exempelvis sin symaskin efter den personen som har namnsdag den dagen hon köper något. Så då fick de bli så för mig denna gång. En väninna döpte Volvon till Nisse för hon tyckte att det var ett passande namn. Min första bil hette gamla bettan. Vem som döpte henne minns jag inte.