Godmorgon 17 augusti
Godmorgon på er alla.
Det regnar ihållande i Göteborg och verkar ha gjort så hela natten.
Katterna väcker ju mig flera gånger varje natt så jag brukar ha koll😃
/Maria
Godmorgon!
Ja nu väntar en fin tid, min favoritårstid. 🙂
Om en stund ska jag åka och hämta Nisse. Ska bli kul att se hur han kommer att tas emot här. 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Mulet och kyligt här. Enligt prognos ska det bli skapligt i två veckor till och någon spår att det ska vara meterologisk sommar än ett tag :) skönt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#1 Vilken härlig bild🙂
#2 Du får hålla oss uppdaterade. Gärna med bilder😉
#3 Håller också med om att det vore skönt med en förlängning av sommaren.
/Maria
God morgon
Härliga bilder som man kan titta på nu när hösten har plötsligt kommet. Från ha varit kallt sen väldigt väldigt varmt sen höst plötsligt, Ja de är svensk sommar heheh.
Funderar på när jag ska flytta hem. Fick sätta på värmen här i stugan. Kyligt som attans.
Önskar er en skön söndag
#5 :) Enligt meterologerna är det inte höst i södra Sverige än på länge :) . Dygnstemperaturen ka vara under 10 grader i minst fem dagar. Jag tror att det inträffar först i början på oktober enligt meterologerna.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
För mej är det höst och jag tycker de har varit kallt minst 5 dagar här över Malmö-…😃
God eftermiddag!!!
Halvgrått ute, regn av och till. Förmiddags promenad har jag hunnit med med en väninna.
Nu på eftermiddagen har jag kollat upp vad jag behöver veta när jag ska sälja bilen. Ska byta bil den 29/8, så det är lite bråttom att bli av med den gamla. Kollat lite på blocket vad jag kan ta för gamla bilen men jag blir inte klok riktigt. Ska ta mig en sväng till dem jag brukar lämna in den hos på service, i morgon förmiddag och fråga. Bilar är inte riktigt min grej.
#2 Nisse heter min bil som jag har nu.
Önskar er alla en fortsatt bra dag!!!
Blir han så förbaskad atthan går i taket>?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.