Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 504 ggr
[peter54]
0

God morgon 30 juli

God morgon 🙂

Upp kl 05 som vanligt pÄ dialysdagarna. HÀr Àr friskt nu pÄ morgonen med 19 grader. Idag vÀntas Äska hÀr sÄ det blir att dra ur all elektronik.

Maria
0

Godmorgon. Sitter pÄ bussen. Aningen svalare idag.

/Maria

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Ledig dag för en gĂ„ngs skull. Vaknar vid 7 tiden av Ă„ska. Älskar Ă„ska men hade ju tĂ€nkt att ta en runda med hundarna nu pĂ„ morgonen, hade behövt det men inte i Ă„ska och regn xD = innedag istĂ€llet đŸ˜‰ MĂ„ste dock till stan och inhandla lite saker.

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

Godmorgon! Jag avundas Er som har fĂ„tt lite svalare vĂ€der
hĂ€r Ă€r varmt. NĂ€stan sĂ„ att man tröttnat pĂ„ att vara utomhus. Idag tar jag bara dagen som den kommer, det kĂ€nns bra. Hoppas Ni fĂ„r en bra dag!

Fridaaaa
0

#3 Kvavt och varmt trots Ă„skan, sĂ„ bara jobbigt just nu đŸ˜• Hoppas det lĂ€ttar nĂ€r Ă„skan dragit förbi.

Cristine
0

God morgon!

26 grader hÀr..sol men molnigt och ganska hÄrd blÄst.

FĂ„r  lĂ„ngvĂ€ga gĂ€ster idag sĂ„ det Ă€r bĂ€st jag gĂ„r ifrĂ„n datorn.

Vi ses senare!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Toyan
0

God morgon!

Fin bild pÄ vovven Frida.

Vilken vacker bukett Cristine.

Liite svalare idag, flĂ€ktar en del🙂 Idag ska jag ut pĂ„ stan, lĂ€mna bok pĂ„ bibblan och sen lunchtrĂ€ff🙂

Ha det gott allihopađŸŒș

Fridaaaa
0

Första vesselrÀddare!

Hörde katten göra nÄgot i hallen. Kommer ut dit sÄ höll gammelkatten pÄ med nÄgot i ena hörnan. SÄ flyttade lite pÄ den byrÄn, dÄ smet nÄgot förbi, tÀnkte "det Àr ingen mus" fick tag i den, visade sig vara en vessla xD SÄ pratat med viltjour och sÄ, utslÀppt :)

Anders 50
0

Godmorgon!

SÄ skönt idag! Bara 17 grader, ett tunt molntÀcke och sÄ gott som vindstilla

Jag vĂ€ntar besök idag, en vĂ€n som jag lĂ€rt kĂ€nna pĂ„ facebook Ă€r pĂ„ vĂ€g och stannar tills i morgon. Ska bli kul att se om bilden jag fĂ„tt via fb stĂ€mmer med verkligheten.  Har faktiskt stĂ€mt bra pĂ„ alla jag trĂ€ffat som jag lĂ€rt kĂ€nna  via datorn.  Och hon Ă€r duktig konstnĂ€r sĂ„ det ska bli en tavla pĂ„ huset.

#6 Hoppas lunchtrĂ€ffen gĂ„r bra! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Afturelding
0

Hej hej đŸ˜ƒ

Jag har tagit ledigt frĂ„n intensivpluggandet idag, sĂ„ jag tittar in hĂ€r ett tag. Den senaste veckan har jag plöjt 400 sidor om dagen, sĂ„ idag behöver jag göra nĂ„got annat för att inte bli nĂ€rsynt đŸ˜‰

DessvÀrre har jag ocksÄ en inflammation i höger handled, sÄ det Àr inte sÄ mycket jag kan göra. Tur att vi Àr tvÄ som kan sköta kattens varböld och ge antibiotika tvÄ gÄnger om dagen.

Och sÄhÀr sÄg det ut i Tyskland! Vi hade en vÀldigt trevlig bröllopsresa, om Àn rÀtt sÄ intensiv. Vi besökte i slutÀndan sju museer pÄ sex dagar.

/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pĂ„ fantasy.ifokus.se

[Sisa]
0

#7. Oj! Nu Äskar det hÀr
lite kusligt.

stina63
0

God middag

Svalare idag. RÀtt skönt. Har regnat lite men de var inte mycket. Kommer nog mera senare. Japp de regnar ute lite nu ser jag hehe.

flisan708
0

God kvÀll! Min lediga dag blev jobbdag istÀllet, faktiskt frivilligt dÄ jag insÄg att det behövdes. Blir ledig en dag i nÀsta vecka istÀllet. Har verkligen hittat ett jobb som jag tycker om och nu nÀr jag fÄtt fast jobb dÀr kÀnns det Àn bÀttre. 23 grader ute och sol. Jag lÀngtar efter regn och rusk vÀder nu. Visst Àr det gött med vÀrme men nu vill jag ha regn. Det ironiska Àr att jag hade lÀngtat Ät andra hÄllet om vi haft regn istÀllet. Gött att fÄ gnÀlla lite! Ha en fortsatt trevlig kvÀll!

zabelle
1

HEJ!
LÀngesedan jag var hÀr och hÀlsade pÄ.
Vi solar och badar och njuter av semestern. SÄ hÀr lÄngt har det varit en fantastiskt skön ledighet, batterierna Àr laddade.
Mycket att lÀsa sen sist jag var hÀr :)
Sköt om er i vÀrmen allihop!

Zabelle   

Eeia
0

God afton!                                                                                                                                                          Jag har inte vart hĂ€r pĂ„ evigheter. Hoppas alla mĂ„r bra!