God morgon 15 juli
Idag försöka resa resten av paviljongen. det går långsamt för vi har grävt/borrat 7 onödiga gropar och de har tagit en dag vardera.
Det går inte sätta fotankare någonstans i min trädgård för bergsgrunden är 60 cm ner, vi har försökt på tre olika platser.
Först vid borden… sedan uppe i skogen vid boden…till slut nere i trädgården där vi förankrat stommen i träden tills jag köpt betomg
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra som vaknar.
Hoppas ni får till det med er paviljong till slut🙂
/Maria
Godmorgon! Nu får det vara Slut med min sovmorgon!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon på er!
Lycka till med paviljongen Cristine.
Här är lite blåsigt idag och mulet. Dagen ska ägnas åt diverse måsten.
Ha det gott allihopa🌺
God morgon! Lycka till med paviljongen cristine! Ledig dag som idag inleds med tvättstuga. Ska klura lite på vad jag ska packa till helgen. Jag och en väninna ska åka på tur på fredag efter att jag slutat jobbet. Blir en liten tur på göta kanal. Ska bli kul att få göra något annat än att jobba i sommar. Även om jag tycker om mitt jobb numera. Önskar er alla en riktigt trevlig dag!
#4 Ska ni åka kanalbåt då?
/Maria
God förmiddag!
Sol och regn om vartannat idag.
Hoppas ni får till det med paviljongen Cristine. Men varför måste du förankra den så djupt? Det såg ju ut att vara ordentliga reglar till stommen så den borde ju bli rätt stabil ändå? Ett vanligt partytält står ju kvar, såvida det inte blir storm.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nu har vi avslutat en god frukost i trädgården.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tack alla, vår önskan är att det ska bli så bra som möjligt.
#6 Anders det har blåst hårda vindar hela sommaren och jag vill vara säker på att det står i alla väder, förra året var det väldigt jobbigt att resa det gång på gång ( 5 ggr) och det vill jag inte vara med om igen
Det blev dubbelt.
Hej hopp!
Imorgon måste jag iväg tidigt, ska träffa en läkare för att prata om mina problem så Arbetsförmedlingen vet hur mycket jag kan jobba. 😕 Det kommer inte bli kul.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#4 japp, bokat en dagstur. OKQ8 hade medlemsrabatt och jag och väninnan har pratat länge om detta. ska bli kul.
#11 Ja, det förstår jag. Vi såg sådana fina kanalbåtar när vi cyklade längs kanalen en gång.
/Maria
God kväll 🙂
Här har varit växlande väder idag, soligt, blåsigt, regnigt och bara mulet om vartannat, men vi har i alla fall inte fått någon störtskur över oss. Det är frugans sista semesterdag och eftersom jag inte var med på semestern, fick jag välja vad vi skulle hitta på idag. Jag valde "Fjärilsstigen" i Hågadalen i Uppsala.
Vi har knallat i 4,5 timmar och vi är alla helt slut, för det var väldigt varmt också. Här är två skogsnätfjärilar på en åkervädd.