Godmorgon, söndag 6 juli
Godmorgon på er!
Så har det varit en fin lördag och nu startar en fin söndag.
Jag önskar er en riktigt fin dag!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon Agge och ni andra!
Jag hoppas vi får samma härliga väder som igår, just nu är det iaf molnfritt.
Önskar er en härlig söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
07:08 och jag har varit vaken en stund. Okristligt på en söndag, men tonåringen väckte mig. Han har vänt på dygnet och spelar online-spel på nätterna. Och väggarna är supertunna, som papper. Har funderat länge på att sätta upp något tungt/tjockt tyg på båda sidorna.
Solen skiner redan, så jag får välan gö nå vettigt av söndagen då. :)
Godmorgon på er.
Inatt när jag var uppe vid 02.30 så var det 20,6 grader ute.😮
/Maria
Godmorgon!
Grattis Pepsi! 🙂
Ser inte alls fram emot ännu en varm dag! Här har det varit lite kyligare inatt än i Götebörj, bara 13 plus. Men 23,5 i köket i morse…😕
Och flytgödseln på åkern utanför trädgården har det onda med sig att flugbeståndet inne har ökat enormt, får ge mig iväg till skogs och plocka en bukett skvattram och placera i köket.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon igen. Här blåser det så vi sitter inne och äter frukost. Det gick inte att hitta en lugn och skön plats ute.
God förmiddag! Solen skiner, 22 grader. Ledig dag, kalas idag hos kusinen vid 14. Då ska nya klänningen på. Önskar er alla en riktigt skön dag!
Här är helt mulet men 23 grader varm ute så det känns ganska kvalmigt.
/Maria
Vi har lite olika väder och olika förhållningsätt till vad vi tycker om vårt väder.
Här blåser det ännu mer nu. Jag har hittat lä och haft 35 minuter i lugn och ro med en tidning, skönt, det är semester.
#7 Hoppas festen och klänningen blir bra!
God middag
Sitter här i min stuga och har rast från arbetet. Ska njuta av solen en stund innan jag ska börja jobba igen.
Ha en skön söndag
God eftermiddag 🙂
Här är varmt och kvavt, omkring 27 grader i skuggan, så jag håller mig ganska inaktiv och har inte gjort mycket. Vattnat blommor och fyllt vattentunnan vid växthuset så att det finns vatten till tomatplantor och gurkditon.
Sitter ute i vårt "redskapsskjul" som på sommaren är uterum. Det är en fanatisk kväll! !
#9 både kalas och klänningen blev lyckat. :-)