God morgon fredag 4 juli
God morgon đ
HÀr Àr soligt och 11 grader just nu. NÀr jag steg upp vid 05.00 var det tjock dimma, jag kunde inte se Äkern hÀrutanför ens och till Äkerkanten Àr det bara 20 meter. Nu har solen fÄtt dimman att lÀtta. Jag ska strax ivÀg som vanligt och nÀr jag kommer hem Àr familjen redan ivÀg, jag ser dem inte förrÀn nÀsta söndag 12 juli.
Idag ska vĂ€l alla som gillar USA ta fram sin "stars & stripes" đ
God morgon!

Ja har missat det dÀr med Usa , me kan tala om att det Àr inte mycket jag gillar dÀrifrÄn numera.
Jag har ocksĂ„ 11 grader och soligtâŠĂ€nnu!
Ska ut och sÀtta ben pÄ paviljongen, önskar er en hÀrlig dag!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
Godmorgon Peter och Cristine och alla som vaknar.
HĂ€r Ă€r i skrivande stund 16 grader och ser ut att kunna bli vilket vĂ€der som helstđź
/Maria
Godmorgon! Jag har min kusin pÄ besök och idag ska vi turista i VÀsterÄs. IkvÀll ska vi se Peter Karlsson och de blÄ grodorna i Strömsholm.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godmorgon!
Mulet men uppehÄll. har varit den varmaste natten hÀr pÄ över en mÄnad, +14.
Ska snart ivÀg till ögonveterinÀren i Ljungby med Arrak. Ska bli intressant att höra om hon kan hitta orsaken.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#4 Hoppas det gÄr bra med Arrak idag.
/Maria

God förmiddag!
Ha det sÄ gott Peter, blir vÀl lite tomt utan familjen.
Ha en trevlig dag agge. I VÀsterÄs Àr det vÀl cruising den hÀr helgen?
Hoppas det gÄr bra med Arrak idag Anders.
Solen lyser frÄn en blÄ himmel, blir inte sÄ mycket tid att njuta av det, har fÄtt lgh i SkÄne sÄ nu Àr det flyttbestyr som fyller dagarna.
Ănskar alla en hĂ€rlig solig dagđș
KĂ€nner mig som en riktig "husmor"đ
Min man snickrar och jag har rensat fisk. Kolja och makrill.
/Maria
Solen skiner! Jag har förhoppning om att klippa grÀset idag, som inte blivit av pÄ flera veckor pga regnet.
Gick en vÀxt-koll igÄr. TyvÀrr har mycket dött pga kylan och regnet. :(
#9 Vilken hĂ€rlig bild. Ăr det din lilla pool?đ
/Maria
SĂ„ hĂ€rligtđ
/Maria
god dag allesammans!
Ă h vilken mysig fontĂ€n đ
HĂ€r skiner solen Ă€ven om den brottas med lite moln dĂ„ och dĂ„. Jag börjar fĂ„ lite energi igen, har mĂ„tt kasst lĂ€nge och Ă€ntligen fĂ„tt levaxin! Tjoho! Kanske orkar jag vara vaken hela dagen idag? đ€
Har sett lite fina bilar i VÀsterÄs och hÄller oss undan cruising. Fint vÀder. Hat Àtit lunch i hamnen.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet