God morgon onsdag 2 juli
God morgon đ
HĂ€r Ă€r soligt och fint, men bara 12 grader Ă€n. Jag ska strax fara ivĂ€g till mitt vanliga stĂ€lle och kommer inte hem förrĂ€n vi 17-tiden. Jag fĂ„r se det som ett jobb och utifrĂ„n den betraktelsen Ă€r det ju förmĂ„nligt med fyra dagars ledighet varje vecka đ
Godmorgon!
HĂ€r skiner solen!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godmorgon alla.
HÀr Àr det i skrivande stund 15 grader.
Vi ska till Marstrand och kolla folkvimlet dÄ det Àr segeltÀvlingar dÀr denna veckan.
/Maria
#2 LÄter roligt!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godmorgon!
Ska strax ivĂ€g till stan och kiropraktorn pĂ„ 3-mĂ„n.kontroll. Stor risk att det blir ett besök pĂ„ Biltema ocksĂ„. đ
#2 Vimla pĂ„ i finvĂ€dret! đ
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
HĂ€r skiner solen !
God morgon!
15 grader och sol, tÀnkte jag ska hinna ut och sÀtta dit ett ben pÄ paviljongen..jag mÄste sÄga ut en bit i bÄda brÀder för att foga dem samman!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
God eftermiddag
Idag har det regnat under tiden solen har skinet, hehe men jag fÄr hoppas att solen kommer snart med vÀrmen annars blir hösten sÄ lÄng.
Ledig eftermiddag och jag var ivÀg hÀmtade min bok som jag bestÀllde. En bok som heter Himlen finns pÄ riktigt.
Men En sak har jag mÀrkt. De Àr att om man har regnklÀder med sig. DÄ regnar det oftast inte alls. NÀr man missar ta med de vid ostadigt vÀder. Ja dÄ regnar de garanterat. De gjorde de idag. För jag tog inte med mina regnklÀder.
Ha en skön onsdag
Du fĂ„r göra som jag..rabbla kom inte hit , gĂ„ ner mot havet eller gĂ„ runt ossđ
vi fick ett hÄl rakt över oss sedan gick de ner mot havet.
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.