God Morgon 27 juni
Morron vänner, sover ni ännu?
Vaknat upp till en kall morgon 6 grader ute och 17 inne o ch vi är snart inne i juli, rena istiden ju😮
Blommorna tar stryk.
Ha en bra dag och njut var och en av er.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon efter en natt med mycket åska här i Göteborg.
Jag ska strax iväg och göra halvårskontrollen av hjärna och rygg i magnetkameran.
När det tar båda ställena tar undersökningen en timme ungefär så det är tur man inte lider av klaustrofobi😉
/Maria
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Mårning. Är segare än kall sirap idag. så det blir nog datorn o tvn fram till lunch , sen får jag skutta iväg till jobbet. Skönt med en förmiddag utan måsten ☀️🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Jag var på drag-show igår kväll så det blev lite sent. Jag har sett "Fashion Pack" som sägs komma som nummer två efter After Dark när de gäller drag (After Dark har plockat flera artister från Fashion Pack).
Det är en rolig föreställning med bra fart!
Nu är jag lite sen men snart blir det jobbet. Sen är det bara tre arbetsdagar kvar till semestern.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Fick äntligen lite regn i går kväll, men bara 7 mm. Men nu skiner solen fast mer skurar väntas idag, får se om det blir nåt.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Go morn ! Här är det kallt. Spöregnat till o från sedan igår. Jag sover (fortfarande) med pyjamas, två täcken, filt o hund. Karln nöjer sig med naken under tunt överkast! Och ändå fryser jag, vaknar kall. Och med hemsk ledvärk. Solen vet jag inte vart den är, har glömt hur den ser ut? HOPPAS Juli kommer med värmen. Så jag slipper äta d-vitamin mitt i sommaren. Jag o barnet ska nog gå och handla lite idag. Styvsonen fyller om en vecka, minecraft t-shirt önskar han sig.
Nu har jag äntligen vaknat. Mitt onda ansikte gjorde att jag inte kunde somna inatt. Utan först på morgonkvisten då det också regnade en skur. Men det har hunnit torka upp till nu.
Nu vill gammelkatten Lukas bli utsläppt för dagens strapatser. 🙂
Önskar er en gemytlig dag! ☀️
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Media är för roliga.😃
Jag läste precis i GP nu att "domedagsmoln" är på väg in över Göteborg.
Det var värst vad de hittar på nya väderord hela tiden.
/Maria
Hehe domedagsmoln, Ja dom kan hitta på,
Läste en annons på blocket som jag tyckte var rätt rolig,
Säljer äkta blandras valpar. Jag tänker finns de oäkta blandras valpar också?
Haha, den var bra. Undrar hur de ser ut?😃
/Maria
Jösses är de moln? Hujeda mej,,,😮Men fotot är väldigt vackert
Ja gissa om man sprang i all hast för att hinna plåta det där 😃 himlen var ju (som syns i kanten) alldeles blå och fin innan det där eländet kom farandes.
Det var både störtskurar, hagel och åska i det där, dock gick det värsta ovädret förbi på sidan.
#16 Vilket område bor du i?
/Maria
En bra bit ovanför Göteborg.
Aha. Här kom det visserligen en regnskur men inte mycket mer ännu. Jag bor i Högsbo.
/Maria
Aha 🙂 Jo detta moln såg bra mycket värre ut än vad det faktiskt var också. Jag trodde att jag skulle behöva gömma mig 😂(skämt å sido) men det gick bra ändå!
God kväll 🙂
Jag är hemma igen efter lång dag uppkopplad till maskinen som håller liv i mig. Fantomsmärtorna är inte helt borta ännu, men de är lindrigare och jag har sluppit ta några fler oxynorm.
Familjen har åkt till lillkusinen som fyller år, så jag är ensam över helgen och kan stöka med vad jag vill. Funderar på att se Miss Marple ikväll. Kallt både ute och inne, värmen är påslagen i vardagsrummet. Det har aldrig hänt tidigare under juni månad.
Gokväll!
Nu vågar jag plugga in modemet igen. Här har det varit domedagsmoln hela dagen! Sällan sett sådana moln. Åskat och regnat…Åskat och haglat…Åskat och regnat. Men som tur är inget skadat i huset.
O-gillar verkligen åskan!
*22 Anders Inlägg 14 TanatosNyx har lagt in en bild på domedagsmoln, Jösses säger jag bara vilket moln.
Här nere i Malmö har det bara åskat en två gånger, Sen ett par blixtrar. Regnat har de under veckan.. Men solen har skinet rätt bra ändå
#23 Sådana, och ännu häftigare, har setts här under de tre åskovädren som dragit över här idag. Minns inte att jag sett sådana förr.
Konstigt namn dom kallar de för domedagsmoln hehe,, Men jag har inte sett sådant innan,
Jag har haft bara snälla moln och med en sol som har tittat igenom.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
. . .och här spöregnar det igen. Skönt att sova till iofs. Men kallt. En väninna plockade fram långkallingarna igen. Skulle jag med om jag ägde ett par. Få ta täckbyxorna istället. ;-)