Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 454 ggr
Nadesch1
0

God Morgon 25 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Otrroligt men sant, i går k.väll var jag tvungen att elda i kaminen för det var så fuktigt i luften och den gick in i märgen,och såg sedan att grannen gjorde det samma.

Halva sommaren har gått och här sitter man instängd. Blää!!

Önskar er en trevlig dag!

Ser just att Peter också fick elda.

Universum är mitt hem

Nadesch
[peter54]
0

God morgon 🙂

Mulet, 11 grader, jag åker till dialysen nu, se till att det händer något i gissatråden under dagen 😉

Maria
0

Godmorgon alla. Här skiner också solen men det är fortfarande tidigt och lite kyligt.

/Maria

zabelle
0

God morgon.
10 grader i morse i Malmö, men solen skiner så det ser ut att bli en fin dag.

Zabelle   

aggeelin
0

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon!

Tittar in och önskar er en härlig dag🌺

Anders 50
0

Godmorgon!

Trivs bra i sommarvärmen!  Trivs dock sämre med  färgen här på LK, lite för skarp för mina ögon. men de kanske vänjer sig?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

God middag

solen tittade fram nys men molnigt är det också. Väntar på att mina föräldrar ska komma på besök.

Ha en skön onsdag

aggeelin
0

Här skiner solen och det går att sitta ute! !

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Ledig från jobbet idag, gått en långrunda med Roxy (Lillan orkar inte så pass långt längre), men ska ut med henne en stund också och gå. Fått i mig lite mat också, tidig middag (brukar inte äta middag förrän runt 16-17 tiden).

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

God eftermiddag

Idag har det åskat mullrat regnat solen har värmt så skönt. Ja helt underbart, Nu regnar de ordentligt hehe,,,
Ha en skön Onsdag

chik
0

God Afton.

O vad har hänt här? 🤦‍♂️

Så här såg det inte ut.

jag som har så svårt förförändringar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Ja chik det blev ändrat i går, blir lite förvirrad över de.. Tar lite tid vänja sig vid de, Plus så är det ofta barnsjukdomar när något är nytt.

Afturelding
0

Godkväll! Tittar in ett slag efter en lång men trevlig dag. Idag har jag varit på Harry potter-träff! 9 personer var vi, det var roligt. Vi har också växlat lite pengar och jag har pluggat. Jag har fortfarande 200 sidor kvar som jag ska försöka plöja igenom imorgon. Vill ha så lite måsten som möjligt när vi är i Berlin :) Hoppas ni har det bra!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se