Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 234 ggr
Cristine
0

God morgon 24 juni

Strålande sol idag, men det blåser som vanligt.

Önskar er en fin sommardag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Idag var det segt att komma upp och segt att bli färdig för frukost. Semestern hägrar därframme om åtta arbetsdagar. Det känns just nu som mycket och långt dit! Men det klart, jag har en lång "att göra lista" så det är bara att jobba på. Kanske är det något som går snabbare än tänkt, om det nu är möjligt. Sådär, det var lite semesterlängtan det! Vädret är ändå inte något vidare semesterväder så det är bara att fortsätta längta ett tag till.

Maria
0

Godmorgon från ett Göteborg som just nu har 13 grader och det ser lite ostadigt ut.

/Maria

Toyan
0

God morgon på er!

Solen lyser och det är 14 grader, får se vad dagen ger🤔

Önskar alla en jättefin dag🌺

aggeelin
0

Sommaren har gömt sig.

stina63
0

God middag

Härligt väder i södra skåne, Solen skiner de känns så skönt varmt,. Ska till Tandläkaren idag,
Och jag har fortfarande problem ladda upp bilder.

Ha en skön tisdag

Anders 50
0

Gomiddá!

Svalt och skönt idag. 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

God eftermiddag.

Jag har just suttit och gråtit i soffan efter att ha sett den fantastiska filmen "Solens rike" med en mycket ung Christian Bale.

Jag har sett den flera gånger och gråter lika mycket varje gång😭

/Maria

[peter54]
0

God natt 🙂

Vi har vistats i den kungliga huvudstaden idag för att fira min syster som fyllde år. Nu är vi hemma och jag ska hoppa i slafen eftersom jag ska upp tidigt för att åka till dialysen imorgon bitti. Ikväll satte vi på värmen i vardagsrummet, det är första gången under de 19 år vi har bott här som vi sätter på värmen i juni.