Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 234 ggr
[Sisa]
0

Snart Midsommar!

Tiden går och snart är det Midsommar igen! Vad gör Du då ? Traditioner ?

Fridaaaa
0

Ev ska vi fira med sambons storebror och hans tjej men inget bestämt ännu 😛

Inga traditioner. Firar det knappt xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Intehärutandär
0

Vi drar till Leksand för Midsommar-firande i år. Vanligen firar vi inte mer än att kolla på ångbåtsparad. Är mätt på Midsommar från uppväxten då morfar var känd folkdansare o vi barnbarn fick hjälpa att dra igång lilla midsommar o midsommaraftonen. Tycker det är mys, men vägrar dansa mer.

aggeelin
0

Vi åker som flera andra gånger till stugan utanför (någon mil) Rättvik. På midsommarafton åker vi till Boda kyrkby för traditionellt firande.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

Huset fullt av gäster som vanligt blir det hos oss. Vädret ska bli surt sa de nu på prognosen, 12 grader och regn.

Annars brukar vi köra femkamp, tipspromenad och kubbspel. Lovisa, vår flicka, sätter ihop frågorna till tipspromenaden. Jag fixar femkampsgrenarna, mycket skjuta och kasta blir det 😉

Afturelding
0

Lillebror fyller år på midsommarafton i år, så vi ska väl äta midsommarmat och äta tårta. Inga traditioner, vi äter bara färskpotatis och de andra äter sill.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

När det gäller prognosen för midsommar ser det inte roligt ut. Får fundera på att korta ner besöket i stugan, kanske åka hem redan på lördagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Min bror och svägerska kommer och sover över. Vi har firat midsommar tillsammans i snart 30 år🤫 Tanken var att gå till Slottsskogen eller Botaniska. Det är lugnare i Botaniska men det beror lite på vädret också.

/Maria

chik
1

Jag o sambon o dotter o barnban skall åka till Smygehuk. där firar vi midsommar, Sen på lördagen åker vi till Ystad o kollar o sover över.

Ystad tycker jag är så fin. Fina stränder o så staden med de gamla husen..

O så hoppas vi på goväder ☀️

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

# 8 Smygehuk var jag till förra sommaren..åkte vägen efter havskusten. Så otroligt vackert!