Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 292 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, söndag 15 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1

Söndag. Flaggan i topp!

aggeelin
0

#1 fast på sned! !

Cristine
0

God morgon! 

Är du på sniskan Agge….skojar😃

tar du dina foton med mobilen?

Vi ska väl få rätsida på dessa också!

Önskar er alla en jättefin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mooniq
0

Mårning - på väg till jobbet och idag börjar sommartrafiken, så det kommer att vara en o annan förvirrad resenär 😃men till vår fördel - då det går mer tåg och med tätare tidtabell. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[tk1971]
0

Gomorron! Vilken underbar sommarmorgon! Strålande sol och helt vindstilla. Snart hoppar vi in i bilen och åker till Hjo och ställer ut hunden : )

Fridaaaa
0

Morgon!

Ser ut att bli en riktigt skön dag idag 🙂
Ska göra mig lite god frukost: kaffe och rostat glutenfritt bröd med något gott pålägg 😉 Inte helt fel.

Unnade mig pizza igår kväll men magen gillade inte det alls 😕

Fick Roxy att gå i vattnet igår hihi Lurade i henne, hade hennes frisbee med haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
2

Godmorgon!

Järnnatt inatt!  Var ute kl 3 inatt och tände två grillar i potatislandet, täckte allt annat frostkänsligt med fiberduk och tidningar. Då var det +2 grader inne vid köksfönstret under de stora Askarna. Det brukar vara 2-3 grader kallare ute vid trädgårdslanden. I morse såg jag att tempmätaren stannat på +0,7 grader så jag räddade nog det mesta av odlingar och blommor.

Och det var fortfarande varmt i grillarna 7.30, hade nog gått att grilla en korv. 😃

Men så fint det var ute vid den tiden, klar himmel och nästan full måne och märkligt nog inga knott? De låg väl och hämtade kraft i gräs och buskar runt trädgården, var väl för kallt för dem.

Men glädjande besked enligt Bondepraktikan: Som vädret är idag blir vädret i sommar! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

#7 Det låter bra att det blir fint i sommar!!

Det har varit kallt även här inatt. Riktigt kyligt när vi var ute igår kväll.

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Här var kallt i morse vid 7, bara 6 grader, men jag tvivlar på att det gick under noll under natten, det borde ha synts på bladen på de tomatplantor som står utomhus.

I morse var vi iväg och hyrde skyliften, så nu är det full verksamhet i skyn 😉

[Ellenme]
0

God dag!

Ska ut med hunden en runda sedan ska jag börja storstäda här hemma, det behövs!

Anders 50
0

#10 Grattis till sambolivet!  🌺

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

God eftermiddag här i burken.

Aktiviteten är hög läser jag.

Anders 🥵Du är då ute o jobbar dygnet runt.Bra jobbat..

I natt var det ju helt vindstilla o en så fin måne..Men det var vid 24 tiden. sen blev det nog Mycket kallare..För sambon fick sätta på värmen i morse.

Försökte lägga in en bild här på LK i natt på Månen men ser att den inte har kommit in..

Så det kan bli.

Ja fin fortsättning till er alla där ute i Etern..

Peter så bra det blir med liften.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

#12 Jag har också varit uppe två nätter och sett en fantastisk måne bland molnen. Såååå vackert.

/Maria

stina63
0

God eftermiddag

Underbart skönt solig väder i Malmö. Har varit iväg bytt en klänning som de var ett hål i. Mina föräldrar har varit här hälsat på. Mamma hon fick min gamla mobil Samsung S2 har en nyare modell nu

Ha en skön söndag

[Ellenme]
0

#11 Tack 🤗

[Sisa]
0

Go´kvälls i stugorna! Har varit utomhus hela dagen och tagit tillvara det fina vädret. Nu känner jag mej solbränd och somrig. # 6 Så söt han är, Roxy..och ingen badkruka heller ? Ha en skön kväll vad Ni nu gör!

Fridaaaa
1

#16 Tack :) Innan har hon varit det men denna gången gick hon i, får se om hon gör det nästa gång haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.