Godmorgon, 8 juni, söndag
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon.
Idag skiner solen🙂
/Maria
#2 Så fin bild🙂
/Maria
Solen skiner här också så det blir nog lite trädgårdsarbete idag. Jag har lite annat att ta tag i också. Dagarna springer fort och det gäller att sätta fart!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#3 Tack ska du ha 🌺
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Måårning.
Solsken, varmt, tidig promenad. äntligen sommar. fågelkvitter, katten sover i skuggan på altanen. grannarna grejar. lätt bris.
blir en fin dag 🙂☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Gomorron!
I morse gick jag upp redan kl 6, vi har redan varit iväg en bit och haft lite grytträning med hunden. Nu ska vi strax åka iväg igen och titta på två små hus.
Morning! Min morgon har runnit iväg med några Kineser som köpt asiatiska saker av mig, det är inte lätt att svara på deras frågor när man inte fattar vad de säger. Ha en superdag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej på eftermiddagen, samma väder här som hos stina..solen sken, men nu regnar det. Varmt är det i allafall, kanske äntligen sommaren kommit ? Ha en fortsatt supersöndag!
God eftermiddag 🙂
Här är varmt, men mulet och det kommer lite regnstänk emellanåt, vädret som vi skulle få idag hade vi igår och det som skulle ha varit igår har vi idag 😉
Vi har ägnat dagen åt att höja altanen vid ett par av stolparna där den sjunkit kraftigt. Nu är vi klara och det blev ganska bra.
Sisa konstigt väder. Rätt varmt ute, Regnar inte nu men solen skiner inte, Kommer mellanåt solen skiner sen försvinner den igen hehe, Men de är sommar svensk sommar😃
# 12 Vad är vädret nuförtiden, om inte konstigt ?
Nu skiner solen för fullt. Jag behöver klippa gräset och häcken, Men får vänta tills i morgon, Får inte de på söndagar här på området,,, Gamla antika regler från medeltiden
Gokväll!.
Har haft fullt upp idag trots att det sägs vara "vilodagen". Började 06.30 med att vattna i tre växthus och mycket med träd och buskar som står ute.
Sen till grannarna och hälsa på Oskar (lillkillen) och lille Nisse (kattungen, 2 veckor) och grejade lite där, inkörning av häst bl.a. Och så fick jag med 6 vaktlar hem, så nu blir det vaktelägg varje dag. De verkar trivas i sitt utrymme jag fixat till dem.
Och så blev det dags för middag. Vildsvinsbiffar blev det idag, blir till i morgon också, och två portioner till frysen.
Nu väntar jag på en möbelsnickare, tänkte sälja lite ask-plank till honom.
Sol och varmt idag.
Arne och Arrak är väldigt intresserade av vaktlarna, Arne vädrar mat men Arrak är bara nyfiken. 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!