Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 192 ggr
Anders 50
0

Godmorgon 27 maj.

Godmorgon LK!  Upp och hoppa! 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Uppdrag utfört😉

Godmorgon alla.

Jag Àr ledig idag och det Àr sol i Göteborg med det blÄser ordentligt.

Min bror och svÀgerska ska titta förbi om nÄgra timmar pÄ en sen "frukost"

/Maria

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Inte skrivit hÀr inne pÄ ett tag, mycket i skolan och med annat.
Men har hemmastudier nu resten av veckan, skönt!
Var uppe redan kl 06.45, tidigt men aja bara att upp nÀr man inte kan sova mer hehe. Se vad dagen har att erbjuda.

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

Afturelding
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Kallt idag. Blir nog att sitta inne och skriva. Min man Àr pÄ klassresa i Uppsala idag, sÄ himla typiskt nÀr det blev dÄligt vÀder.

Annars ska jag ta reda pĂ„ vilka böcker jag kan lĂ„na till sommarkursen och vika jag behöver köpa. Vi börjar den 9e sĂ„ det börjar bli dags att planera. Har redan börjat titta pĂ„ The Walking Dead som vi ska se, men det Ă€r en förvĂ„nansvĂ€rt trĂ„kig serie đŸ˜ƒ Kanske har man blivit avtrubbad med Ă„ren.

Idag Ă€r det bara en mĂ„nad kvar tills vi Ă„ker pĂ„ bröllopsresa! SpĂ€nnande

Och sÄhÀr blev mitt hÄr nÀr jag fÀrgade det i förra veckan.

/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pĂ„ fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

Godmorgon!

Nu Ă€r jag tillbaks efter tre dygn utan internet. ÅskvĂ€dret natten till lördagen var nog bland det hĂ€ftigaste jag varit med om nĂ€r det gĂ€ller ljud och ljus. Det började ca 03 och det var i stort sett ljust av blixtar i en timme och det dĂ„nade konstant av Ă„skmuller i alla vĂ€derstreck.

Men som vÀl var slog det inte ner och förstörde nÄgot mer Àn att det slog ut bredbandet hÀr i byn och pÄ mÄnga andra stÀllen runt omkring.

Men det har gĂ„tt bra att fördriva tiden utan internet, var och hĂ€lsade pĂ„ tvĂ„ facebook-vĂ€nner i helgen. En trĂ€ffar jag dĂ„ och dĂ„, bor inte sĂ„ lĂ„ngt bort, men den andra brukar jag bara trĂ€ffa en gĂ„ng om Ă„ret, hĂ€r eller dĂ€r. 

GÄrdagen fördrevs med jobb Ät skolan och i vÀxthusen och grÀsklippning hemma.

Idag ska det bli lite kyligare
skönt! 🙂

[peter54]
0

God morgon 🙂

HÀr Àr mulet, blÄsigt och riktigt kallt, 8 grader just nu. Idag Àr det kantskÀrning av vÄr byvÀg, sÄ det Àr lite trögt att ta sig ut med bil.

Jag vĂ€ntar pĂ„ en tekniker frĂ„n Viasat som ska fixa parabolhuvudet Ă„t oss, sĂ„ snart det regnar förlorar vi SVT-kanalerna (de viktigaste, resten kan man bĂ„de ha och mista). NĂ€sta Ă„r gĂ„r vĂ„rt kontrakt ut och dĂ„ skippar vi parabolen och skaffar en box för marksĂ€nd TV via den gamla antennen istĂ€llet. 🙂

Anders 50
0

#3  Snyggt! 🙂

Fridaaaa
0

#3 Nice! Vilket lĂ„ngt fint hĂ„r du har đŸŒș

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

Afturelding
0

#6 och #7 Tack! đŸ˜ƒ Ja, det Ă€r vĂ€l rĂ€tt lĂ„ngt nu (85 cm). Sparar fortfarande dock đŸ™‚

/Rebecca

Toyan
0

God morgon.

Ingen sol hÀr och 12 grader, blÄser en del sÄ det Àr betydligt svalare.

#3 HÀrligt lÄngt hÄr du har Aftur, snyggt med fÀrgen.

#4 Vilken tur att blixten inte förstörde mer Anders.

Ha det gott allađŸŒș

Cristine
0

#4 Avundsjuk pÄ ditt hÀrliga hÄr..grönrandigt, snyggt, kul och lite hÀxigt!SkrattarBlomma

God morgon alla och god fortsÀttning pÄ dagen!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Afturelding
0

#9 och #10 Tack! đŸ˜ƒ Ja, det Ă€r lite hĂ€xaktigt, men jag kĂ€nner mig mer som en sjöjungfru i den korallgröna fĂ€rgen đŸ˜‰

Nu har jag skrivit en del. Tröttnade tillslut och satte mig och tecknade ett tag istĂ€llet, det var vĂ€ldigt lĂ€ngesen jag tecknade sĂ„ det var kul! Brukar bara mĂ„la annars men ibland behöver man byta medium đŸ™‚

/Rebecca

stina63
0

God kvÀlls

Idag har det varit blÄsigt och lite kyligt. Annat i gÄrkvÀll för dÄ var det kvavt och varmt. hehe SvÄrt för vÀdret att bestÀmma sig.
Ha en skön Tisdag