Godmorgon 27 maj.
Godmorgon LK! Upp och hoppa! đ
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Uppdrag utförtđ
Godmorgon alla.
Jag Àr ledig idag och det Àr sol i Göteborg med det blÄser ordentligt.
Min bror och svÀgerska ska titta förbi om nÄgra timmar pÄ en sen "frukost"
/Maria
Godmorgon!
Kallt idag. Blir nog att sitta inne och skriva. Min man Àr pÄ klassresa i Uppsala idag, sÄ himla typiskt nÀr det blev dÄligt vÀder.
Annars ska jag ta reda pĂ„ vilka böcker jag kan lĂ„na till sommarkursen och vika jag behöver köpa. Vi börjar den 9e sĂ„ det börjar bli dags att planera. Har redan börjat titta pĂ„ The Walking Dead som vi ska se, men det Ă€r en förvĂ„nansvĂ€rt trĂ„kig serie đ Kanske har man blivit avtrubbad med Ă„ren.
Idag Ă€r det bara en mĂ„nad kvar tills vi Ă„ker pĂ„ bröllopsresa! SpĂ€nnandeâŠ
Och sÄhÀr blev mitt hÄr nÀr jag fÀrgade det i förra veckan.
/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pÄ fantasy.ifokus.se
Godmorgon!
Nu Àr jag tillbaks efter tre dygn utan internet. à skvÀdret natten till lördagen var nog bland det hÀftigaste jag varit med om nÀr det gÀller ljud och ljus. Det började ca 03 och det var i stort sett ljust av blixtar i en timme och det dÄnade konstant av Äskmuller i alla vÀderstreck.
Men som vÀl var slog det inte ner och förstörde nÄgot mer Àn att det slog ut bredbandet hÀr i byn och pÄ mÄnga andra stÀllen runt omkring.
Men det har gÄtt bra att fördriva tiden utan internet, var och hÀlsade pÄ tvÄ facebook-vÀnner i helgen. En trÀffar jag dÄ och dÄ, bor inte sÄ lÄngt bort, men den andra brukar jag bara trÀffa en gÄng om Äret, hÀr eller dÀr.
GÄrdagen fördrevs med jobb Ät skolan och i vÀxthusen och grÀsklippning hemma.
Idag ska det bli lite kyligareâŠskönt! đ
God morgon đ
HÀr Àr mulet, blÄsigt och riktigt kallt, 8 grader just nu. Idag Àr det kantskÀrning av vÄr byvÀg, sÄ det Àr lite trögt att ta sig ut med bil.
Jag vĂ€ntar pĂ„ en tekniker frĂ„n Viasat som ska fixa parabolhuvudet Ă„t oss, sĂ„ snart det regnar förlorar vi SVT-kanalerna (de viktigaste, resten kan man bĂ„de ha och mista). NĂ€sta Ă„r gĂ„r vĂ„rt kontrakt ut och dĂ„ skippar vi parabolen och skaffar en box för marksĂ€nd TV via den gamla antennen istĂ€llet. đ
#3 Snyggt! đ
#3 Nice! Vilket lĂ„ngt fint hĂ„r du har đș
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
#6 och #7 Tack! đ Ja, det Ă€r vĂ€l rĂ€tt lĂ„ngt nu (85 cm). Sparar fortfarande dock đ
/Rebecca

God morgon.
Ingen sol hÀr och 12 grader, blÄser en del sÄ det Àr betydligt svalare.
#3 HÀrligt lÄngt hÄr du har Aftur, snyggt med fÀrgen.
#4 Vilken tur att blixten inte förstörde mer Anders.
Ha det gott allađș
#4 Avundsjuk pÄ ditt hÀrliga hÄr..grönrandigt, snyggt, kul och lite hÀxigt!

God morgon alla och god fortsÀttning pÄ dagen!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
#9 och #10 Tack! đ Ja, det Ă€r lite hĂ€xaktigt, men jag kĂ€nner mig mer som en sjöjungfru i den korallgröna fĂ€rgen đ
Nu har jag skrivit en del. Tröttnade tillslut och satte mig och tecknade ett tag istĂ€llet, det var vĂ€ldigt lĂ€ngesen jag tecknade sĂ„ det var kul! Brukar bara mĂ„la annars men ibland behöver man byta medium đ
/Rebecca
God kvÀlls
Idag har det varit blÄsigt och lite kyligt. Annat i gÄrkvÀll för dÄ var det kvavt och varmt. hehe SvÄrt för vÀdret att bestÀmma sig.
Ha en skön Tisdag