Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 218 ggr
Cristine
0

Hur blev er första grillstund...

för i år?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Vi har inte grillat ännu. Trots ny grill och allt😃

Vi är egentligen inga grillare utan det blir oftast fisk, grönsaker och en och annan korv då och då….

/Maria

[peter54]
0

Frugan är en grillare och i år har hon köpt en ny grill. Den har provats två gånger redan, både förra lördagen och igår. Hon säger att den är sju resor bättre än den förra vi hade.

Jag vet inget om grillar, men det är inte någon avancerad sak hon köpt, men tydligen mycket bättre och det som ska grillas blir klart på halva tiden och dessutom är det en eltändare till, så ingen mer tändvätska som både ger smak och kan göra maten giftig (säger hon).

Grillgallret har keramiskt överdrag så inget fastnar hårt 🙂

Intehärutandär
0

Vi grillade i påskas som första gång detta år. Minns inte hur det gick, men det var nog bra om jag inte minns mera. :)

citytjejen
0

Vi premiärgrillade för 3-4 veckor sen och då blev det lammspett som smakade fantastiskt! Grillar några gånger i veckan, mest kött då vi älskar det. Tycker även om att lägga lök, paprika och halloumi på grillen!

/Christina

JanGBG
0

Jag grillar ÅRET runt även när det är snö ute.

Är jag hos minna barn är det kol som gäller.

Hemma måste jag stå på balkongen och använda el grill för att inte störa grannarna med lukt.

I vintras när jag stod där på balkongen i kylan. Kom en granne, hon tittade upp och frågade "Vad gör du?" . Jag grillar fläskfil´e och starka korvar!

Hon tittade på mig ryckte på axlarna och sa "Män"!