Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 431 ggr
Cristine
0

God morgon 25 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Storm och fågelbajs som flyger direkt på rutorna när fåglarna gör sitt däruppifrån stuprännan, kul när man med mycket möda just gjort ren fönstrenArg

Första grillningen för i år katastrof som vanligt..vi fick slänga i oss maten och ta oss in.

Ha en bra söndag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon Cristine och alla andra som vaknar.

Här är mulet och gradantalet är runt 15 idag. Känns som det hänger regn i luften.

/Maria

Farwuq
0

Go' morrn från djupa södern.

☀️

Vi har solsken och just nu och 20°C

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Ellenme]
0

Morgon!

Solen skiner och det blir en fin och lugn söndag!

flisan708
0

Godmorgon! Inte skrivit på några dagar. Hoppas allt är bra med er alla. Med mig är det bara bra. Stormtrivs på nya jobbet, fått förlängt till 150930. Är så glad! Igår var jag på 40- års fest. Det var trevligt! Mulet ute idag men 16 grader ute. Igår kväll kom värsta regn och åsk skuren. Det behövdes. Tycker vädret har varit helt underbart de sista dagarna, vad säger ni? Ha en trevlig söndag, här väntas tvättstugan till eftermiddagen.

Maria
0

#4 Då får man gratulera. Skönt att du både fått förlängt och att du trivs så bra🙂

/Maria

flisan708
0

#5 Jag har faktiskt det jättebra. Kul å intressant jobb, trevliga kollegor. Det är lite som att komma hem faktiskt. Jobbade i min hem kommun under många år som vårdbiträde, undersköterska. När jag blev klar sjuksköterska ville jag jobba med akutvård så då sa jag upp mig år 2005. 2014 är jag tillbaka. Det är coolt att cirkeln på något vis sätts ihop igen.

[tk1971]
0

Gomorron! Härligt sommarväder, men det blir nog inte lika varmt som det varit senaste dagarna. Idag ska vi till svärmor och fira henne på Mors Dag. Hrrm… hoppas det går fort.

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Här är likadant väder som igår, soligt, lite blåsigt (som tur är), temperaturen just nu 22 grader.

Idag är det segdag för mig, så jag ska ta det lugnt. Kasta lite på min kubbe och instruera pojken i hur man gör. kanske ska jag tillverka en ny ryggkliare också. Den gamla, som är en avlagd spagettislev, har börjat gå sönder och dessutom når jag inte överallt på ryggen med den på grund av mina stela leder och dåliga fingrar.

Måste väl hitte på något till frugan också på mors dag. Hon är i staden och shoppar nu, så vi andra tre kan planera i lönndom 😉

Jag har en idé om något som jag vet att hon gillar …

aggeelin
0

Godmorgon!

Här är det mulet. Jag är på väg ut till trädgården för att greja lite.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God förmiddag!

Solen lyser och himlen är blå, blåser en del så det kanske inte blir så varmt som igår, skönt tycker jag, som inte är så förtjust när termometern visar över 25 grader.

Otur med vädret Cristine, ha en fin dag. Kram.

#6 Roligt att du trivs och har fått förlängt flisan. Grattis!

Ha en trevlig söndag allihopa🌺

stina63
0

God middag

Underbar skönt väder här i Malmö. Solen skiner den värmer så skönt. Har haft besök en stund av min väninna och hennes dotter och deras Hund Wilma. Dom var på väg till stranden där hundarna får vara springa omkring sedan bada.
Nu ska jag göra iordning mej, Ska hem till min bror som fyller år

Ha en skön söndag