Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 280 ggr
Fridaaaa
0

God morgon 17 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon  på er!

Solen strålar så härligt ute! Uppe redan tjugo över 7 imorse, tidigt för att vara mig, men är så när det blir ljust tidigt på morgonen, då vaknar jag tidigt.

Ska ner till lister idag och hälsa på, pappa är dock i Göteborg han och min lillasyster då han ska springa Göteborgsvarvet idag, hejja hejja!

Ha en toppendag!

Igår fyllde Roxy 8 månader, tiden rusar iväg 😮❤️

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
1

Godmorgon Frida och alla andra.

Vi ska försöka åka iväg tidigt och handla för annars kommer vi väl varken till affären eller hem tack vare Göteborgsvarvet😃

Hoppas det går bra för din pappa och syster i loppet.

Det är jättefint väder. Kanske för varmt om man ska springa…jag vet inte?

/Maria

Fridaaaa
0

#1 Syrran ska bara vara med och hejja. Hon skulle sprungit men kan inte idag pga olika anledningar så hon får hejja fram pappa :D

Ja jag tror det med, men hoppas det går bra

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#2 Aha, då får vi hela på din pappa🙂

/Maria

aggeelin
1

Godmorgon!

Helt slut igår kväll och nu är sovmorgonen slut. Jag ska till Eskilstuna på "okänt uppdrag" med några kompisar.

Sonen ska springa Göteborgsvarvet. Heja på honom åt mig! ;)

Jag tror att han siktar på att springa på 1.45.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#4 Japp, då får vi heja på honom med👍

Min son ska stå på Hisingssidan och heja på flera kompisar idag. Förra året gick det inte att komma fram vid Frölundaborg.

/Maria

Skorpion76
1

Grattis Norge!

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cristine
0

God förmiddag! Jag hejar på både pappa och son Heja heja….

Jag tänkte nämna vårt grannland Norge som har nationalfest idag och ser att skorpion redan gjort det.                                                                                          

Grattis till Norska folket!🌺

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Nu försvinner jag ut i trädgården!

Mooniq
0

God.. lunch.. 😎😃

här skiner solen och jag har äntligen fått börjat med ogräsjakten i trädgården. Våren har bara rusat iväg och jag ligger ljusår efter i trädgårdsarbetet.. men på nåt sätt så bryr jag mig inte.. 

Efter att ha levt själv i 8 år så har jag ju träffat en Stefan och jag inser att jag lätt skulle behöva 48 timmarsdygn.. 

Så i år får nog trädgården stryka på foten lite.. men maskrosorna  - de ska bort ur rabatterna idag.. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

Eritrea vann 🙂

GRATTIS

/Maria

Intehärutandär
0

Vi har snickrat och målat på verandan. Tvättat en maskin och gått en promenad, jag & Spike. Mötte grannarnas nakenfisar. Skönt att få vara näck nu. (Ena tiken är alltid sur och vänder baken till… :D )

[peter54]
1

God eftermiddag 🙂

Jag har kommit in en stund för att vila. Jag har slitit hela dagen med tripodprojektet och nu är grejerna äntligen på plats. Tyvärr hakade arbetet upp sig på att trapetsskruvarna från den gamla kubben inte går att använda, jag måste köpa nya innan jag kan hissa upp kubben.

stina63
0

God kvälls på er Jobbehelg en lång helg, Jobbat kväll i morgon jobbar jag delad tur, Önskar er en underbar skön lördagskväll Säger nu natt i natti. Ska upp tidigt.

[peter54]
0

God afton 🙂

Nu när det mörknat är det 13 grader ute, men ända fram till kvart över nio när jag kom in var det mellan 16 och 17 grader. Jag var bort till granen och hämtade en kubbe till med fyrhjulingen, den ska jag använda till huggkubbe.

Jag tappade kubben i skogen här bakom, den rullade av lgpulkan och det tog en stund innan jag fått tillbaka den på pulkan. Jag fick säkert 50 myggbett på den lilla stunden jag stod stilla där. Riktigt stora myggor var det.

Skorpion76
0

Vilken fin jycke!

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cristine
0

#14 Jag har ännu inte fattat vad du ska göra med stubben i tripoden.

[peter54]
0

#16 Detta ska jag ha den till Cristine, kasta tomahawk på 🙂

Cristine
0

Ahhhhhhhhh!☝️🙂 

Min son Pierre gjorde det lättare för sig, haN Använde dörarna till hönshus och verkstad till det (många bråk) så jag fick byta ut dem.