Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 488 ggr
Maria
0

Godmorgon 7 maj

Godmorgon alla pigga.

Ska strax åka till jobbet.

/Maria

Skorpion76
0

Hej hej!

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

aggeelin
0
  • Godmorgon!
  • Här regnar det!
  • Behövs!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Skorpion76
0

Jag är väldigt morgon piggav mig!

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Maria
0

Så nu var jag framme och väntar på morgonrapporten. Skönt att bara ha 3 hållplatser med bussen till jobbet numera.

/Maria

zabelle
0

God morgon

Jag är inte morgonpigg men har varit på jobb sen kl. 6.
Här småregnar det också idag och visst behövs det!

Zabelle   

Afturelding
0

Godmorgon!

Regn här också, och kallt. Och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag utöver att läsa lite. Min man jobbar sent idag, troligtvis inte hemma innan 20.30. Han är en av värdarna för det öppet hus som programmet han arbetar på har idag. Jag är inte ett dugg avundsjuk på hans 13-timmars dag idag. Men, det gör ju också att jag måste hitta på något själv. Kanske skulle jag strukturera om garderoberna…

Hoppas ni får en bra dag allihop!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

Godmorgon.

Regn och kallt. Lagom pigg.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag! 

Har varit på vårdcentralen och just kommit hem!

Frisk som en nötkärna säger doktorn, så då får man väl vara glad för det. Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Intehärutandär
0

Regn o grått hos oss. Försöker intala mig att det är nyttigt till allt vackert som ska blomma nu. Fast kroppen skriker av värk och trötthet.  Sovit som en kratta i flera dagar nu och vaknat illamående - av tröttheten. Tar alldeles för mycket energi.

Åh, vad jag vill ha sol, värme och energi.

Försökte hjälpa sonen med läxan igår. Långa texter om välfärdssamhället och rikstaden. Fick så ont i huvudet av att läsa och sedan försöka förstå vad jag läst. (Som utbränd försvinner ofta lyckan att kunna läsa en text som är längre än ett par meningar - likt en dyslektiker får man läsa samma rader om och om igen). Var helt slut och förtvivlad efter över att inte kunna hjälpa barnet med det basala ordentligt.

Har varit hemma i 2 år snart och bara önskar man kunde se en förändring till det positiva snart, istället för att gå tillbaka hela tiden. Säger som mormor vid värk "Förlåt, jag tycker inte om den här versionen av mig själv!"