Godmorgon 5 maj
Godmorgon alla.đ
En ny vecka, nya tag.
Jag ska till en ny sjukgymnast efter jobbet. FĂ„r se vad det kan leda tillâŠ
Praktiskt att det Àr pÄ Sahlgrenska dÀr jag jobbar. Det gÀller bara att hitta bland alla byggnader och gÄngar men jag fÄr ta fram nÄgon karta pÄ nÀtet nÀr jag kommer pÄ plats.
/Maria
God morgon!
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, HjÀlpmedel
SajtvÀrd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
God morgon pÄ er!
TĂ€nk att din arbetsplats Ă€r sĂ„ stor att du behöver karta Maria det var det vĂ€rsta!đź
HĂ€r Ă€r det idag sol i sinne, alltsĂ„ bĂ„de ute och inne.âïž
Jag har haft glada och vackra drömmar om fiskar mest som simmade omkring i mitt rum.
Sedan for jag till Spanien.
Ha en bra dag!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
#2 à h vilken vacker bild. Man riktigt kÀnner doften av Medelhavet ;-)
/Maria
#2 Hittade detta pĂ„ nĂ€tet om Sahlgrenska⊠Jag har jobbat pĂ„ alla stĂ€llena utan Lillhagsparken. Sahlgrenska Universitetssjukhuset (SU) Ă€r norra Europas största sjukhus. SU har drygt 2 100 vĂ„rdplatser fördelade pĂ„ 165 avdelningar och verksamheten har en omsĂ€ttning pĂ„ runt 9,5 miljarder kronor per Ă„r. Sjukhuset bildades den 1 januari 1997 nĂ€r akutsjukhusen Sahlgrenska sjukhuset, Ăstra sjukhuset och Mölndals sjukhus slogs ihop. Sedan 1 januari 1999 Ă€r SU en del av VĂ€stra Götalandsregionen. Sahlgrenska Universitetssjukhuset har cirka 17 000 anstĂ€llda och har verksamhet pĂ„ fem platser i Göteborg och Mölndal; Sahlgrenska sjukhuset, Mölndals sjukhus, Ăstra sjukhuset, Högsbo sjukhus och Lillhagsparken.
/Maria

Det Àr stort och nÀstan "skrÀmande" att hamna dÀr.
SjÀlv lÄg jag dÀr för hjÀrtinfrakt, kÀnde mig otroligt liten. GÄr ofta dit med min fru hon har ju besvÀr med lungor och andning. SvÄrt att gÄ mellan de olika avdelningarna det Àr ju lÄngt. Det Àr nÀstan ett dags jobb att gör besök dÀr.
Godmorgon! :)
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
#5 Trots att jag sjÀlv legat inne som patient en hel del pÄ olika avdelningar och ÀndÄ jobbar hÀr sÄ Àr det svÄrt att hitta. Jag tycker dÀremot vÀldigt mycket om att arbeta hÀr. Det Àr som en "egen vÀrld" Butiker och liv och rörelse överallt.
/Maria
#0,4 - oj, jag skulle ha svÄrt att hitta dÀr!!
Godmorgon!
Solen skiner! à ter en kall natt, -4. Kanske dags för en gnutta global uppvÀrmning nu?
Har inget planerat idag. Blir nog bra Ă€ndĂ„âŠ
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag
Jag har varit lĂ„ngledig och jisses vad hĂ€r ligger jobb och vĂ€ntarâŠ
Bryta ihop eller bita samman???
Solen skiner i alla fall utanför fönstret đ
Zabelle
#9 Den uppvÀrmningen tog slut för nÄgon vecka sen⊠det östes pÄ för mycket dÄ och nu Àr vÀrmen slut!!
God kvÀlls
Tittar in en stund. Har varit helt slut idag efter jag fick maginfluensa i natt. Konstigt de ska komma nÀr man Àr ledig hehe. Men nu kÀnns det bÀttre. Har en ledig dag till. Ska njuta av den
Ha en skön mÄndagskvÀll
#12 Hoppas att du blir bra snart!
Ta igen dig Tina och var försiktig med vad du Àter.
#3 MariaâŠJag tog frön frĂ„n det trĂ€det och satte i trĂ€dgĂ„rden som mina förĂ€ldrar hade i torpet, sedan skulle jag mitt jĂ€drans dumhuvud flytta pĂ„ den och dĂ„ dog den.
#2 Vilken fin bild!
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, HjÀlpmedel
SajtvÀrd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/