God morgon 29/4
God morgon! đŽ
Morgonpromenad klar, Àter frukost och snart en dusch innan jobbet.
Ha en bra dag!
God morgon!
Vem var du innan Caliclue?
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
#1 Elmaek đ
God morgon!
Kyligt och molnigt idag, sĂ„ jag hĂ„ller mig nog inomhus. Skulle kanske behöva ta en promenad för ryggens skull, men jag spelar nog Kinect istĂ€llet đ
SÄ det ska jag göra idag. Och lÀsa ska jag ocksÄ. Sen blir det vÀl sÄ att jag stickar eller sÄ framÄt eftermiddagen.
Ha en bra tisdag allihop!
/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pÄ fantasy.ifokus.se
Godmorgon!
Solen skiner och det Àr helt fullt upp pÄ jobbet idag ocksÄ. Jag har rÀknat ut hur jag ska hinna fÄ i mig mat och nÄgon annan tÀcker upp för mig sÄ att jag fÄr i mig den. Det gÄr bra nÄgon gÄng.
Ha en fin dag dÀrute! :)
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godmorgon!
Lyckats Ă„la mig ur sĂ€ngen idag ocksĂ„ đSolen skiner och inatt har det inte varit frost.
#4 SĂ„dant problem har lyckligtvis inte jag. Akta dig för "vĂ€ggen"!đź
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon! HĂ€rlig sommardag igĂ„r, idag mulet och 7 grader varmt. Idag sĂ„ blir det vĂ€vkurs pĂ„ kvĂ€llen. TĂ€nker lĂ€gga undan vinter klĂ€derna idag. Ska bli skönt. Nu Ă€r det vĂ„r Ă€ven om det Ă€r mulet. KĂ€nner att min semester har gjort mig gott och att jag börjar kunna njuta av allt igen. Behövt fĂ„ denna tid för att smĂ€lta alla galenskaper som jag upplevt de sista mĂ„naderna. Fick ett mess igĂ„r frĂ„n en kollega dĂ€rifrĂ„n som ocksĂ„ sagt upp sig. Det Ă€r helt otroligt. Nu Ă€r vi fyra som sagt upp sig pĂ„ 1,5 mĂ„nad. Undrar om det blir fler? ! Ănskar er alla en trevlig dag!
God förmiddag đ
HÀr smÄregnar det och det Àr ganska kallt, omkring 7-8 grader. VÄren hÄller andan, fÄglarna Àr ganska tysta jÀmfört med hur de brukar lÄta.
#2 Jag tÀnkte pÄ födelsedagar men ser att du inte Àr uppskriven dÀr.
#8 Fyller Är 18 juni :)

God middag!
Sol och varmt, kollade nyss och dÄ var det 23 grader, Valborg i morron och dÄ ska det visst bli svalare igen.
Ha det gott resten av dagenđș

Solen skiner! Det Àr varmt fast blÄsigt.
I dag har vi tagit upp ur kÀllare vÄr balkongmöbler gjort det sista Ät blomlÄder och tvÀttat balkonggolvet.
GokvÀlls i stugan
Solen skiner Ànnu sÄ hÀrligt. Hoppas det hÄller i sej lite till. Vi behöver lite sol vÀrme.
Ănskar er alla en skön tisdag
#Nu Àr du dÀr!
God kvÀll,
Oj det var lÀngesen jag var pÄ iFokus nu. Hoppas alla har det bra =)
Solen skiner! Snart Àr det sommar, kan det vara bÀttre tro! <3