Godmorgon 26 april
Godmorgon frÄn ett strÄlande soligt Göteborg.
IkvĂ€ll ska vi pĂ„ 30-Ă„rs fest hos sonen. Alltid skoj att trĂ€ffa hans kompisar. Det blir ju inte sĂ„ ofta sedan han flyttade hemifrĂ„n. Alla Ă€r ju vuxna och nĂ„gra har barn.đ
/Maria
Godmorgon godmorgon!! :)
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
God morgon! đ
Snart en dusch, sen vĂ€ntas liiite shopping đ

Hej pÄ er som Maria skriver Àr det strÄlande sol. Har varit ute och handlat lite samt gjort iordning min bil för en fÀrd i morgon ner till HöganÀs och en jaktstig i svartkrutsskytte. Ska ha en kompis med mig sÄ jag har fÄtt fÀlla upp baksÀtet för att vi ska fÄ plats med vÄra lÄngbössor.
Middag i dag = Pastasallad + grillade skivor av fÄrstek. Som förrÀtt Avokado med Smögenröra. = Livskvalitet.
PS: Synd att man blir sÄ tjock av god mat.
God morgon! med tre sajter och sömnproblem har jag svÄrt att hÀÀnga med..jag kan somna sittande framför datorn. Jag fÄr nog be lÀkaren om sömnmedel, det verkar ju lite konstigt för sÄ fort jag lÀgger huvudet pÄ kudden somnar jag..men efter tvÄ tim Àr jag vaken. mÄste ila, fÄr gÀster snart.
Cristine pÄ lÄnad dator
Universum Àr mitt hem
Nadesch
#5 Ăr de du Cristine?
Eller har du Nadesch ocksÄ sömnsvÄrigheter?
/Maria
God eftermiddag đ
Fint vÀder, 18 grader i skuggan, sÄ idag slÄr kanske björkbladen ut hÀr. HÀggen har halvstora blad redan.
MĂ€ssan Ă€r avklarad, alla affĂ€rer gick som planerat och nu Ă€r jag hemma igen, helt slut đ„”
God eftermiddag, hĂ€r har fixats pĂ„ uteplats och sĂ„ snart jag fĂ„tt i mig min skĂ„l med fil sĂ„ ska jag ta en skön powerwalk i solen. IkvĂ€ll ska jag ut dĂ„ det Ă€r kulturnatt i Stockholm och det Ă€r zombieaktiviteter pĂ„ museet dĂ€r min man jobbar đ
/Christina
God kvÀlls.
Nu har jag flyttat till stugan. men jag sÀger vÀl de.. Först glömmer jag mobilladdaren. Fick cykla hem hÀmta den. Sen Àter jag lite mat mÀrker att mobila bredbandet till bÀrbara datorn ligger hemma i lÀgenheten. Var bara att ta cykeln cykla hem igen. Men nu Àr jag hÀr. Helt slut. Allt ska packas upp Men vÀntar en stund till
GokvÀll!
#8 Zombie? LĂ„ter intressant. đ
#9 bra för kondisen.đ
HÀr har det varit svettigt i eftermiddag! Skogsbrand! Men nu Àr den under kontroll. BrandmÀnnen Àr skickliga.
Och nu blir det öl och smörgĂ„stĂ„rta! đ
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#1 Anders
Vad Àr det för hundar? Rasen verkar ju jÀtte stor?

Liten hund i stor kropp?
Förklara?
Ăr det inte "Baskervills Hund" ?
#13 Alla tror att det Àr jobbigt att ha en sÄ stor hund inomhus men han Àr inte mer i vÀgen Àn en tax. Lugn och barnkÀr familjehund.
"Baskervilles" hund var nog mycket mindre, typ som en varg i storlek och aggressiv.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!