God morgon den 27 april
Igår blev det äntligen så pass varmt så vi kunde lämna trädgårdsarbetet och äta i solskenet. Idag ska det visst bli ännu varmare och tur är väl det då vi har halva rabatten kvar.
Ha en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
En fin dag ser det ut att bli, så som det brukar vara efter att en fin och lugn natt har passerat. ☀️
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Morgon!
Tänk att det snart är maj… tiden flyger förbi 😃
Idag blir det en lugn söndag. Promenader, hunden ska badas och klorna klippas och lite så! 🙂
Godmorgon!
☀️skiner idag också, men jag önskar att det kunde vara lite varmare på nätterna, frost inatt också. Hoppas det blir varmare tills plommonträdens blommor är utslagna.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God morgon.
Vackert solsken även denna morgon🙂
Väntar besök av familjen i eftermiddag, härligt🙂
Ha en riktigt skön söndag🌺
God förmiddag! 12 grader och solen skiner. Tycker om denna tid på året allt är så vackert å dofterna är ljuvliga. Idag är planen att torka fönstren. Sen inviga balkongen.
God morgon Underbart väder ute och i går var de så skönt. Men då flyttade jag och fick cykla ett par extra runder. Kom på sen att jag glömde musmattan också hehe. Men jag köper en ny istället. Ska iväg till mina föräldrar ska grilla ute, Underbart Ha en skön söndag
God kväll! Har en härlig vårdag idag också. Tog en promenix i svår terräng på ön Mjörn, kul att klättra lite! Igår hälsade vi på morsan, då tog vi också en promenix fast liten i stadspark.. ut och se det vackra vitsippehaven och tulpanerna.
Godkväll! Här har vi haft en solig dag och tagit igen oss efter gårdagens fest. :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Nu är jag hemma efter en riktigt lång och arbetsam dag. Gick en jaktstig i Höganäs den var svår.
Gick med två vapen det gick lika dåligt i båda.
Men vädret var vackert och tävlingen trevlig, träffade många vänner.