Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 631 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, onsdag 23 april

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Känns som att allting går emot just nu 😕 Varför ska saker ske pangboom efter varandra? Kaka på kaka? suck

Hoppas dagen blir bra ändå.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

Godmorgon!

Idag ska jag skriva och tvätta håret (c.a 5 timmars lång procedur idag). Borde nog läsa lite också.

Ha en bra onsdag 😉

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
0

#2 Tvättar du håret i fem timmar ;-) ???

/Maria

Afturelding
0

#3 Först kokar jag kamomillte på morgonen, sen rör jag ihop en inpackning som får sitta i 4½ timme och sen tar det 30 minuter att tvätta mitt långa, tjocka hår 😉

/Rebecca

Cristine
0

God morgon!

#4  Det tar 30 minuter för mej att tvätta håret med äggula, skölja och torka med handuk och kamma ut ett torrt hår.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Solen skiner!!!

Afturelding
0

#5 Ja, jag gör bara såhär varannan vecka, den andra veckan tvättar jag det bara med balsam och det brukar också bara ta 30 minuter, men sen tar det 8-9 timmar att torka 😃 Mitt hår mäter c.a 12 cm i omkrets i en svans och var 79 cm sist jag mätte. Så, massor av hår!

/Rebecca

Cristine
0

Vilken lycka!🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God morgon!

Underbart att vakna till solsken och fågelkvitter🙂

#1 Hoppas du får en fin dag Frida utan nå't mer som går emot.

#7 Vilken procedur Aftur, men vackert med ett sånt hår🙂

Önskar alla en fin dag🌺

Maria
0

Haha, mitt hår tar på sin höjd 2 minuter att tvätta :-D

/Maria

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godeftermiddag!

#2  Ja..det är onsdag här också ! (ingen som kan fixa till rubriken?)

Var i stan hos kiropraktorn på koll i morse, han konstaterade att allt var bra, så det kostade gratis! 🙂

Sen har jag varit på handelsträdgården och vattnat en stund, det går åt vatten nu, särskilt på de plantor som står uppe i taken.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

JanGBG
0

En jobbig dag idag!

Först till Diabetssköterskan.

Sedan Fotvård.

Göra middag till frun och mig

Nu på kvällen packa ihop ett 15-tal "gamla vapen" och åka för att hålla en visning och info om "Att skjuta med svartkrut"

flisan708
0

God kväll! Härligt med lite semester. Idag varit å fått bryn å fransar fixade. Sen däcket. Köpte lite penséer till balkongen idag. Härligt vårtecken! Ha en trevlig kväll!

[Ellenme]
1

God eftermiddag!

Trots trams imorse och att jag ramlade (rätt snyggt framlänges rakt på fötterna) i trappan på jobbet och direkt efter höll jag på att snubbla i trappen igen… så har dagen varit rätt OK. Har velat haft en riktigt usel dag men har gått runt och sagt ''Nej, du har en bra dag!'' till mig själv 😃

Anders 50
0

#14 Välkommen hit! 🙂  

Ett elände när fötterna är i vägen… 😉

[Ellenme]
0

#15 Hihi, gammal medlem som gjort nytt konto (hette elmaek förut) 🤪 Kände för en ny start, typ…. haha.

Ja, dom där fötterna!

fotokrafs
0

God kväll! Ännu en skön fin dag. Idag har de klippt gräsmattan, men tusenskönorna är inte så höga så de klarade sig. Sent igår kväll tog vi en promenad, luktade gott med blommande träd och skog, såg att här finns fladdermöss och andra djur.. kändes somrigt! Och idag verkar minst lika fint Kanske tar en utflykt sen ikväll, vi ska bara få bilen besiktad först.

Anders 50
0

#17 Ni har visst hittat ett fint ställe att bo på? 🙂

stina63
0

Gokvälls i stugan

Har latat mig lite nu i kväll. Suttet spelat lite.
Sitter planerar för min stuga lite. ska flytta dit till helgen.
Önskar er en fortsatt skön onsdag

aggeelin
0

Låter skönt att flytta ut till stugan. Så härligt att du har den!

Jag har slappat lite för mycket sen jag kom från yogan. Måste plocka undan här och har börjat. Men satt och lyssnade på bok och glodde på datorn länge så tiden gick - jag borde ha hunnit jobba lite också…

fotokrafs
0

#18 nja, bor typ 50 meter från E45:an.. men ignorerar man det och ser åt ett annat håll så är det helt okej! Medan bilen besiktades hann jag med en liten promenad, mötte ett par strandskator och en igelkott. Härliga vår! Stackars maken dock som är allergisk #19 Så mysigt det låter med en liten stuga.