Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1255 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, annandag påsk

Godmorgon på er!

Jag är nästan nyss hemkommen från några härliga dagar i London. Nu går jag och lägger mig och sen blir det sovmorgon.

Jag önskar er en fin sista påskhelgsdag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon. Hoppas du sover som godast nu Agge.

Här verkar bli en skyig dag. Inte lika klarblå himmel som igår.

/Maria

Intehärutandär
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nyvaken och soken skiner. Extremt trött efter gårdagens påskmiddag med svärföräldrar. Väldigt trevligt, fast jobbigt med sf o utmattning. Tror vi var ca 15 st. Lite skillnad emot våra högtider med två. :)

[elmaek]
0

God morgon!

Sista lediga dagen och det känns bra 🙂 Jag ska planera min sommar lite, sommaren i år ska vara den bästa jag nånsin upplevt har jag bestämt mig för!
Sedan blir det promenad med hunden i det ljuvliga vädret!

Anders 50
0

Godmorgon!

Solen skiner! Ut och jobba igen… 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

God morgon!

Solsken har vi här också. Inga speciella planer för dagen, tar det som det kommer🙂

Ha det gott allihopa☀️

aggeelin
0

Godmorgon igen!

Här skiner solen och jag ska gå ut och greja i trädgården, tror jag. Skönt med en dag ledigt efter vår resa!

Hoppas att ni också ha sol!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JanGBG
0

Precis hem kommen från skjutbanan, där var ju skjutförbud på grund av påsken. Men jag satt i solen och gjöt kulor. Det var underbart i solen.

Maria
0

#7 Högsbo skjutbana?

/Maria

JanGBG
0

Nej. Sisjöns i Mölndal.

Vi har hårdare regler, fler Skjutförbudsdagar i Mölndal än GBG.

Maria
0

Aha

/Maria

JanGBG
0

Jag är  glad att jag har mitt skytte. Min fru är inte helt frisk har svårt att gå och röra sig, så hade jag inte min hobby så hade jag blivit sittande hemma. Bannan ligger ju nära vår bostad så det blir inte så många timmar hon är ensam på dagen. Fast det är ju lång dagar när jag är borta och tävlar. Men hon tar det med ro, har inte svårt att vara ensam, jag är ju aldrig borta över natten.

Maria
0

Jag har för förta gången idag satt en jordärtskocka. Är det någon som odlar det?

/Maria

Anders 50
0

#12 Jag!  Har satt en massa knölar på en plätt här i trädgården idag.

Maria
0

Jag har en vän som har en odlingslott och han brukar sätta jordärtskockor och får så mycket att han delat med sig till grannar. De blir tydligen väldigt höga och olika sorter har olika färg på blommorna om jag fattat det hela rätt.

Det ska bli roligt att höra hur det går för dina Anders.

/Maria

Maria
0

Jag har skrivit en tråd inne på Trädgård också och där skrev någon att man inte skördar förrän nästa vår😮 och att det finns både blommande och ickeblommande sorter. Där ser man…..

/Maria

Anders 50
0

#15 Du kan skörda i höst eller så länge inte tjälen sätter stopp.

Maria
0

#16 Ah, tack. Jag tänkte väl det för han jag skrev om brukade skörda sina på hösten.

/Maria