Godmorgon! Fredag 11 april
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
I morgon börjar mitt påsklov! jag hade ju nyss sportlov?? sedan efter lovet är det ju bara några veckor kvar till sommarlovet :O
vart tar tiden vägen?
Godmorgon!
Grått idag, men det skulle visst bli varmare och lite sol senare.
Idag ska jag sy på beställningsjobbet, snart är den klar 🙂 Bara slitsen i kjolen som ska sys igen och fålla. Så skönt! Och i eftermiddag ska jag möta min man i stan. Sen får han också lov, ska bli skönt att få sova ordentligt i en vecka, även om jag själv har skola.
Ha en bra fredag och helg!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon!
Regn och grått ute. Men så brukar ju aprilvädret vara.
Ha en bra dag ändå…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!
Var uppe redan kl 7 imorse, kunde inte sova mer, fattar inte det. Aja fått lite gjort nu på morgonen 😉
Se vad dagen har att erbjuda, veckorna bara rusar förbi! Men bra på sätt och vis, närmare och närmare till sommaren då 😉 Men får bromsa upp sen vid sommaren där haha
Ikväll blir det såklart fredagsmys i vanlig ordning❤️
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God förmiddag! Såg Peters fina bild på entita igårdagens tråd. Entitor är så söta. Maken sa till mig i förrgår att jag ser så lycklig ut när jag tittar ut genom fönstret….. men det klart när man har så söta grannar! Vi har kanske inte så många fåglar som Peter men drygt 10 fågelarter ser man iallafall. I förra lyan såg jag typ bara gråsparv och kaja.. och de ser jag inte här Idag har en snubbe kommit och bytt bredbandsuttag. En dag var vi utan bredband, inte så farligt har 3GB på mobilen så det funkade I eftermiddag drar jag mot Stockholm igen! Saker som måste göras men förhoppningsvis hinns lite nöje med också Ha en skön helg och påsklov
Go förmidda!
Ledig dag och det har just slutat regna. + 9 grader
Blir säkert en bra dag!
Tror vi ska inleda helgen med att grilla om det fortfarande är uppehållsväder framåt kväll. 
Ha en skön helg allihop!
Zabelle
GGod förmiddag! När börjar påsken? Har ingen almenacka.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hoppas att ni har en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 Torsdag är skärtorsdag 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Har Ni påsklov före påsk? Här äter man påsklunch på skärtorsdagen och tar påsklov. :) Nu tittar solen äntligen fram här! Ska baka lite idag. Siktkakor och mintchokladbrownie är planen.
Tack Frida!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God middag!
Regn och regn..men nu ser det ut att klarna upp, vore trevligt med lite sol.
Önskar er en mysig fredag kväll och helg🌺
Gomiddag
Har sovet länge idag ända till halv ett. Var ett tag sen jag sov så länge. Men behövde det nog. Jag har ju ledig över helgen,
Ska försöka sticka till stugan i morgon fixa lite invändigt. Håller på renovera där inne. Idag går inte för det regnar som vanligt när jag är ledig.
Ha en skön fredag
God kväll!!
Snart dax att börja tänka på refrängen för idag. Jobbar och börjar tidigt i morgon. Idag efter jobbet blev det benvaxen, så skön känsla efter.
Idag fått klart att jag har tre semesterdagar sista veckan. Jag kommer sluta på jobbet måndagen 21/4. Börjar på nya jobbet första maj så jag får lite ledigt. Ska bli skönt.
Önskar er en fortsatt trevlig fredag och helg!!!
God kväll 🙂
Dialys hela dagen. Nu har jag varit ute i terrarierummet för att ordna med transportlåda till den sista juvenila durangokungssnoken från förra årets kull, hon flyttar till Södertälje imorgon.
Om två veckor ska jag sälja bort två vuxna par mjölksnokar och en juvenil på terrariemässan i Sala. De vuxna paren har växt ur sina terrarier och jag kan inte inrymma större i mitt lilla terrarierum.
Vad är juvenil för något?
/Maria
Bland reptiler är det ungar som är yngre än ett år. Ordet betyder egentligen omogen, jämför engelskans "juvenile" för en ungdom.
Tack. Haha, ja det kunde jag ju faktiskt räknat ut när jag tänker efter😉
/Maria