torsdagsmorgon
God morgon hela gänget. Sitter på jobbet med en kopp kaffe o väntar på att dagen ska starta upp. fint väder i Munkedal. Äntligen ingen blåst
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Saphira tror hon bestämmer. Ibland harmonerar vi och ibland visar jag att jag står över henne i rangordningen. Då tycker hon mindre om mig. Hon svsrar bra på kroppsspråk och numera äger jag både ytterdörren och köket. Utomhus har vi mycket att jobba på….Samojedhund.
God morgon!
Så fina djur Mooniq 🙂
Jag sitter fortfarande med tekoppen och är lite sur på våra katter. Inatt har två tomatplantor till försvunnit. Inatt stänger vi dörren till vardagsrummet för nu har 7 stycken blivit kattmat. De ska ju inte ens tycka om tomater…
Idag ska jag plugga, sy och titta på tecknat från 90-talet 😃 Hittade massor av gamla serier från när jag var liten på Netflix igår…
Ha en bra torsdag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon! 1 grad och solen skiner. Hoppas på en fin dag. Som jag skrev igår kväll, föreläsning och utställning på dagens agenda. Kommer bli en bra dag, känner jag. #0 Härliga djur du har! Önskar er alla en riktigt bra dag!
Gomorron,vilka härliga djur! Alltid väldigt välkommna
bilder.
Arrak är en väldigt rolig typ😃
Vackert idag igen men jag hoppas det blir varmare.
Ha de så gott!
.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag. Nerförsbacke och medvind mot helgen, sista arbetsdagen för veckan. Härliga bilder på era fina djur!! #3 Ha ha hyggligt att hon låter dig vara i köket i alla fall ;o)
Zabelle
# 10 Zabelle jodå klart jag får vara i köket! Speciellt när det lagas mat. Så jag har lyssnat på Ceasar o med mitt kroppsspråk så motade jag ut bägge tiggarna i hallen n å gra gånger. Stefan frågade vad jag gjorde.. o jag svarade att nu äger jag köket… svaret blev- ska jag lägga mig i hallen oxå? "Skratt" Jag gillar inte ouppfostrade hundar…Mojjekatten spatserar förbi och får uppföra sig nästan hur som helst " hmmmmm"

God morgon!
Jättefina bilder på era härliga djur, olika personligheter, precis som vi människor🙂
Solen lyser så fint här idag och till helgen ska ju hela landet få vackert väder enligt SMHI, hoppas det stämmer.
Önskar er en fin dag🌺
#11 Lyckas du dressera katten får du gärna höra av dig med tips!!🤫
Zabelle
Zabelle - jag kommer inte ens försöka uppfostra katter. Det är ju därför jag är kattmänniska - för att de är så egna.
God afton 🙂
Här har varit fantastiskt fint idag, sol från klarblå himmel och omkring 10 grader i skuggan. Dessutom var vinden ganska beskedlig, såpass att det gick att elda ris utan risk för spridning.
Klimatzoner och skillnaderna i dessa är märkliga. Igår fick vi en bild från en släkting i Sundsvall, hon hade plockat en jättebukett vitsippor! Här har vi inte ens sett tillstymmelse till vitsippeblad.
Inne i samhället 5 km bort, har krokusarna mer eller mindre blommat över redan. Vår krokus (vi har bara ett stånd gula) har bara skjutit upp ett par blad ännu, inte ens en blomknopp finns att se.
Jag såg årets första nässelfjäril däremot, sliten och blek var den efter övervintringen och den verkade försöka hitta lite energi i snödropparna.