Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 215 ggr
Afturelding
0

God dag 18 mars

Nehe, nu har jag trott att någon ska lägga upp en tråd i flera timmar, så nu gör jag det 😃 God dag på er!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
0

Haha, jag har också väntat😉

Godförmiddag från ett regnigt Göteborg.

Jag är ledig idag så jag ska kura inne heeeela dagen.

/Maria

KaiPon
0

God morgon!

just nu kollar jag på Kaichou wa Mad-sama. Intressant anime faktiskt. 😃

Och ikväll blir det teater.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Afturelding
0

Haha, så tokigt det kan bli 😃

Det snöar inte idag, men de 10 cm vi fick igår ligger kvar. Det enda som skvallrar om att det är vår fortfarande är björkkvistarna på köksbordet och tomaterna som börjar leta sig upp ur jorden i fönstret.

Idag ska jag fortsätta virka (betald fritid är inte dumt), och så borde jag skriva på skolarbetet men… Nja. Jag har råd med en till ledig dag. Så det blir nog internetshopping av det hela.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag 🙂

Jag gick upp strax före 6 med en fin soluppgång, klarblå himmel och 8 minusgrader, men nu är det nollgradigt och snön vräker ner. Vi har mer snö nu än vad vi haft under hela vintern. Enligt SMHI ska vi få 7 plusgrader och regn till eftermiddagen, men jag tvivlar på det.

Det är tufft för fåglarna som redan kommit upp söderifrån. Redan för en vecka sedan kom bofinken, på torsdagen i förra veckan såg jag starar, tofsvipor och ringduvor. Även en handfull koltrastar kom tillbaka då. Koltrastarna stannar sällan hos oss över vintern, trots att de gör så på många andra ställen. Idag öste jag ut 200 gram russin åt dem.

KaiPon
1

Ppfffahahahahaha tofsvipor. 😂

Förlåt, men det används i pjäsen Änglarna sätter upp, då en av tanternas karlar blivit 'fågeltittare', när han egentligen tittar på tjejer. 😉

Cristine
1

God morgon alla!

Vi har nog alla blivit vana vid att agge hälsar oss godmorgon så vi latar oss istället, jag har haft små utbyten av fraser halva natten med en skeptiker(annan sajt), men det är svårt att få en sådan att låta bli att nervärdera andra och be mej och mina medlemmar gå till en psykolog. så idag har jag sovit länge. Ha en bra dag..och varm hoppas jag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

KaiPon
1

#6 Sjukt jobbigt att folk inte bara kan acceptera och respektera att alla inte tycker och tror lika. 😕 Visst har jag grejer jag själv är skeptisk mot, men inte betyder det att jag har rätt att säga till andra att de har fel eller borde uppsöka vård.

Jag tror till exempel inte på Gud. Jag är inte på något sätt troende. Men jag accepterar att de finns folk som är det, och istället för att spy galla på de som faktiskt är troende vill jag mycket hellre ha en diskussion. Jag älskar att lära mig nya saker och få reda på hur andra människor ser världen. 🙂

Tänk hur tråkig världen skulle vara om alla tyckte, tänkte och trodde exakt lika. 🤪

chik
0

God Afton på er..

Jag var här o tassade runt i morse..

Hoppas ni haft en fin dag. o jag ser att vintern är lite här o där..

Fin dag till er alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Godkvälls Har grovsops container här på vårt bostadsområde då passar man på sortera., Något som jag hittade i min källare är tomma kartonger. Varför ska man spara på tomma kartonger? Istället för att slänga dom direkt hehe. Inga små utan stora kartonger. Men nu är dom borta de är skönt de

Cristine
0

Du har så rätt KaiPon, min andra sajt är komplicerad då den är utomjordisk men vi diskuterar  till och från om detta,gud, ljusväsen, planeter och politik ibland men det har varit vanliga diskursioner utan påhopp som denne som har varit in på  jag tror det var 17 sajter och rört om och påstår att de flesta i iFokus år Chizofrena (vet inte om det är rätt stavat) man ska kunna diskutera om vad som helst utan att ironisera, förtrycka eller kalla andra för idioter.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

#10 Då gäller det att dela ut skrivförbud.😉

/Maria