Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 190 ggr
Maria
1

Godmorgon söndag 16/3

Godmorgon alla.

Idag är jag ensam hemma då min man jobbra hela dagen. 

Det är mulet i Göteborg och 5 grader varmt. Det har dessutom slutat blåsa helt.

/Maria

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Idag ska jag ner till Listerlandet till mina föräldrar. Mamma ska ha ljusparty, så om man har råd att köpa något 🤐 Supersnygga saker säljer det (är en försäljare som kommer dit), men ack så dyrt vissa saker. Men man kan ju kolla 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Ja idag skiner solen i sin frånvaro hehe, Regnar här idag,. Men de blåser inte som i går.
Jobbar kväll sen är jag ledig två dagar.
Ljusparty ja fina ljus har dom men ack så dyrt Frida.

Ha en skön söndag

Anders 50
0

Godmorgon!

Sol och bara lite vind, men iskallt ute.

Tror det blir träning på att äta våfflor idag så man är i form inför våffeldagen!  🙂

Ha en fin söndag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

MrsGoldfire
0

Godmorgon!

Hökris här, måste fixa mer till de små grisarna. Dax att skifta däck på bilen, bara ett problem-gubben har den…

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…

Toyan
0

God morgon!

Sol och lite vind, 1 minus.

#1 Ha så trevligt på ljuspartyt Frida. Smaklig måltid till lilla marsvinet🙂

Senare idag ska jag umgås med familjen🙂

Ha det gott där ute i stugorna🌺

zabelle
0

God middag

Sitter oh väntar på barn, barnbarn och deras lilla nya valp (fransk bulldogg). Det kommer att bli en eftermiddag i full fart :o)

Zabelle   

Intehärutandär
0

Här har solen skinit sedan 7-tiden minst. Då slog jag upp mina gröna två. Så himla onödigt på en söndag. Men det är kallt. +10 i solen. Snön på framsidan är snart borta, igen. Jag och hunden har hälsat på granne med hund, medans karl diskade. Bra fördelning tycker jag. :) Nu ska vi äta mat. Kokt Potatis, senapssås och (veg)korv. Efter det ska jag och karln ut och gå 6 km.

fotokrafs
0

God dag! Jag har precis pussat maken hejdå, älsklingen tar bilen till Göteborg. Jupp, jag ska vara här själv i nästan en vecka till. Har saker som ska fixas här innan jag kan flytta ner Vacker dag, skönt på balkongen. Om det inte blåste kallt skulle jag gå till blåsippebacken. De är så söta… en annan sak som är sött på våren är när fåglarna i dammen har vårkänslor. Men de har väl inte satt igång riktigt än va? Ska kolla dammen nästa helg.

Fridaaaa
0

#5 Ja det var mycket trevligt 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.