Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 176 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, onsdag 12 mars

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

God morgon! Ser ut att bli en fin dag idag också.

Zabelle   

Maria
0

Godmorgon. Sitter på Sahlgrenska och väntar på morgonrapporten. Det har varit frost i natt men ser ut att bli en solig fin dag.

/Maria

Afturelding
0

God morgon!

Har en till ledig dag idag. Jag orkade inte börja titta på film klockan 20 igår. Så idag ska jag tvätta tyget till beställningsjobbet, fålla om några av mina egna klänningar och bara ta det lugnt. Förmodligen tar jag en promenad också, vi ska ha 13 grader varmt idag 🙂

Önskar er en fin onsdag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

Ja, det ser ut att bli en härlig vårdag idag också!

#3 oj! 13 grader varmt. Njut!

Anders 50
0

Godmorgon!

-5 inatt och strålande sol nu. Lite mer kaffe så är kroppen klar för en tur till skogen, gamle Egons tur att följa med idag.

Sen i em. ska jag till min banken för lite ekonomi och pensions prat. Hon kallar ett par ggr om året och pensionen börjar ju närma sig, drygt ett år kvar. 

Ha en fin dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

Om 20 minuter slutar jag jobba för idag och jag hoppas det är lika skönt ute som det ser ut!

Zabelle   

aggeelin
0

Här är det ganska skönt just nu!! Blåser och blåser…

stina63
0

God eftermiddag

Underbart fint väder. Imorgon har jag fridag. De är skönt. Ska till min stuga pyssla lite där.
Ha en skön onsdag

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gokväll!

Blev en fin prommis i solen med den gamle, men han börjar bli fumlig. Bankbesöket var positivt, kommer nog att överleva som pensionär också! 😃

Fotade Egon idag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!